Plán vyučovacích hodin - Čína a Indie

Předmět:
Ročník:
Velikost: 3.57 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Moderní Škola
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

PLÁN VYUČOVACÍCH HODIN – ČÍNA A INDIE

Soubor obsahuje tři podrobně zpracované plány do hodin dějepisu. Tématem je starověká Čína a Indie. Čína je zpracovaná na dvě vyučovací hodiny a Indie na jednu hodinu.

V těchto hodinách bude probíhat práce s textem i mapou, analýza obrázků, řízená diskuze, reflektivní aktivity a hledání dalších informací (internet, knihy, učebnice i výklad). Pracovní listy, texty i obrázky jsou součástí souboru.

Materiály odpovídají EUR konceptu výuky. Evokace pracuje s žákovskými prekoncepty. U žáků dochází k uvědomění si významu při zpracování informací. Informace se zařazují do jednotlivých struktur poznání. Je zde také reflexe, díky které si žáci uvědomí, co a jak se učili a jaký udělali pokrok.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ, vypracován v souladu s RVP ZV
Cíle 1. vyučovací hodiny: Po skončení vyučovacích hodin budou žáci schopni rozpoznat díky indíciím o jaké starověké zemi se budou učit, rozřadit důležité informace o starověké Číně, nakreslit jejich ztvárnění Velké čínské zdi a tím vysvětlit význam její výstavby.
Cíle 2. vyučovací hodiny: Po skončení vyučovacích hodin budou žáci schopni zanalyzovat obrázek vypovídající o společnosti starověké Číny, seřadit jednotlivé složky společnosti do tradičního čínského paláce a pochopit význam náboženství na uspořádání společnosti.
Cíle 3. vyučovací hodiny: Po skončení vyučovacích hodin budou žáci schopni určit, zda se starověká Indie řadí mezo staroorientální nebo antické společnosti, vyvodit co dané dělení o říši říká, shrnout část textu, kterou uslyší od svého spolužáka, vytvořit krátký zápis.

Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní

Další produkty od autora Moderní Škola

312283
Přírodověda
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán vyučovací hodiny - hmyz – nedokonalá proměna – stejnokřídlí Materiál obsahuje kompletně zpracovaný plán vyučovací
35.00 Kč
262208
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
V souboru najdete 43 reflektivních aktivit vhodné do jakéhokoliv předmětu na 1. stupni, 2. stupni i na SŠ. Reflektivní
60.00 Kč
504220
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor aktivit k tématu small creatures IV. Tento soubor obsahuje 12 stránek se spoustou zajímavých a kreativních
40.00 Kč
615989
CLIL
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
HISTORICKÝ DENÍK Tato aktivita propojuje historické poznatky s kreativním psaním. Žáci tvoří deníkové zápisy z pohledu
35.00 Kč
Plán vyučovacích hodin - Čína a Indie Plán vyučovacích hodin - Čína a Indie
PLÁN VYUČOVACÍCH HODIN – ČÍNA A INDIESoubor obsahuje tři podrobně zpracované plány do hodin dějepisu. Tématem je starověká Čína a Indie. Čína je zpracovaná na dvě vyučovací hodiny a Indie na jednu hodinu.V těchto hodinách bude probíhat práce s textem i mapou, analýza obrázků, řízená diskuze, reflektivní aktivity a hledání dalších informací (internet, knihy, učebnice i výklad). Pracovní listy, texty i obrázky jsou součástí souboru.Materiály odpovídají EUR konceptu výuky. Evokace pracuje s žákovskými prekoncepty. U žáků dochází k uvědomění si významu při zpracování informací. Informace se zařazují do jednotlivých struktur poznání. Je zde také reflexe, díky které si žáci uvědomí, co a jak se učili a jaký udělali pokrok.  Vzdělávací materiál pro ZŠ, vypracován v souladu s RVP ZV Cíle 1. vyučovací hodiny: Po skončení vyučovacích hodin budou žáci schopni rozpoznat díky indíciím o jaké starověké zemi se budou učit, rozřadit důležité informace o starověké Číně, nakreslit jejich ztvárnění Velké čínské zdi a tím vysvětlit význam její výstavby. Cíle 2. vyučovací hodiny: Po skončení vyučovacích hodin budou žáci schopni zanalyzovat obrázek vypovídající o společnosti starověké Číny, seřadit jednotlivé složky společnosti do tradičního čínského paláce a pochopit význam náboženství na uspořádání společnosti. Cíle 3. vyučovací hodiny: Po skončení vyučovacích hodin budou žáci schopni určit, zda se starověká Indie řadí mezo staroorientální nebo antické společnosti, vyvodit co dané dělení o říši říká, shrnout část textu, kterou uslyší od svého spolužáka, vytvořit krátký zápis. Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní
UUCZ-441042
Dějepis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Projekty>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00