Přemyslovci - trimino, flashcards, kolíčkování

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 106.08 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 1 trimino
  • 32 karet na kolíčkování
  • 35 otázek a 35 odpovědí na kartičkách

Jak soubor používat:

  • KOLÍČKOVÁNÍ: Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka.
  • TRIMINO: Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsán pojem a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkal panovník s jeho popisem. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.
  • FLASHCARDS: Karty se dají využít několika způsoby. Pro každý způsob se vyplatí, když si je předem zalaminujete. - pokud si karty vytisknete oboustranně, můžete je využít k:

a) ústnímu zkoušení

b) opakování ve skupinách (rozdají se karty otázkou navrch a žák si vybírá, na co chce odpovídat)

c) opakování jednotlivě (např. pokud má žák hotovou práci dřív, než ostatní – sám si může zkontrolovat správnou odpověď)

d) skupiny – „moderátor“ přečte otázku a kdo na ni odpoví dřív, vyhrává kartu. Žák s nejvíce kartami vyhrává hru.

  • - pokud si karty vytisknete jednostranně (otázky a odpovědi zvlášť), můžete je využít k:

a) pexeso (žáci hledají otázku a odpověď)

b) jednoduché deskové hře, pokud si vytvoříte hrací plochu – žáci se poté pohybují po ploše a odpovídají na otázky

 

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

- uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

761237
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Pracovní list, běhací diktát a další různé úkoly. Kompletní podklady, učitel nic víc nepotřebuje. Soubor obsahuje
40.00 Kč
206398
Anglický jazyk
7., 8., 9.
Postřehovky
57 karet na téma past simple - irregular verbs Žáci si procvičují výslovnost sloves v minulém čase + fixují si jejich
25.00 Kč
636537
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán hodiny v černobílém provedení 1 pracovní list 12 obrázků k
40.00 Kč
638997
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
30 kartiček na procvičení úvodu do dějepisu, historických pramenů, časové osy Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět
30.00 Kč
Přemyslovci - trimino, flashcards, kolíčkování Přemyslovci - trimino, flashcards, kolíčkování
Obsah: 1 trimino 32 karet na kolíčkování 35 otázek a 35 odpovědí na kartičkách Jak soubor používat: KOLÍČKOVÁNÍ: Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka. TRIMINO: Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsán pojem a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkal panovník s jeho popisem. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech. FLASHCARDS: Karty se dají využít několika způsoby. Pro každý způsob se vyplatí, když si je předem zalaminujete. - pokud si karty vytisknete oboustranně, můžete je využít k: a) ústnímu zkoušení b) opakování ve skupinách (rozdají se karty otázkou navrch a žák si vybírá, na co chce odpovídat) c) opakování jednotlivě (např. pokud má žák hotovou práci dřív, než ostatní – sám si může zkontrolovat správnou odpověď) d) skupiny – „moderátor“ přečte otázku a kdo na ni odpoví dřív, vyhrává kartu. Žák s nejvíce kartami vyhrává hru. - pokud si karty vytisknete jednostranně (otázky a odpovědi zvlášť), můžete je využít k: a) pexeso (žáci hledají otázku a odpověď) b) jednoduché deskové hře, pokud si vytvoříte hrací plochu – žáci se poté pohybují po ploše a odpovídají na otázky           Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv
UUCZ-241491
Dějepis>Skládačky>Kolíčkování>Ostatní>6.>7.
45.00