Přemyslovci - trimino, flashcards, kolíčkování

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
13
Velikost: 106.08 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Lukešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 1 trimino
  • 32 karet na kolíčkování
  • 35 otázek a 35 odpovědí na kartičkách

Jak soubor používat:

  • KOLÍČKOVÁNÍ: Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka.
  • TRIMINO: Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsán pojem a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkal panovník s jeho popisem. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.
  • FLASHCARDS: Karty se dají využít několika způsoby. Pro každý způsob se vyplatí, když si je předem zalaminujete. - pokud si karty vytisknete oboustranně, můžete je využít k:

a) ústnímu zkoušení

b) opakování ve skupinách (rozdají se karty otázkou navrch a žák si vybírá, na co chce odpovídat)

c) opakování jednotlivě (např. pokud má žák hotovou práci dřív, než ostatní – sám si může zkontrolovat správnou odpověď)

d) skupiny – „moderátor“ přečte otázku a kdo na ni odpoví dřív, vyhrává kartu. Žák s nejvíce kartami vyhrává hru.

  • - pokud si karty vytisknete jednostranně (otázky a odpovědi zvlášť), můžete je využít k:

a) pexeso (žáci hledají otázku a odpověď)

b) jednoduché deskové hře, pokud si vytvoříte hrací plochu – žáci se poté pohybují po ploše a odpovídají na otázky

 

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

- uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv

Další produkty od autora Nikola Lukešová

882490
Anglický jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor obsahuje: 2 stránky pracovního listu (přiřazování, práce s textem a obrázky, have got/has got, křížovka
30.00 Kč
925394
Anglický jazyk
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Jednoduchá výzdoba učebny anglického jazyka. Na výběr je z 86 textových bublin, které obsahují jednoduché i složitější
40.00 Kč
740716
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
30 kartiček na procvičení tématu starověký Egypt Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci
30.00 Kč
367177
Dějepis
8., 9.
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 40 kartiček na procvičení tématu Československo mezi 1. a 2. světovou válkou. Řešení přehněte dozadu, aby
25.00 Kč
Přemyslovci - trimino, flashcards, kolíčkování Přemyslovci - trimino, flashcards, kolíčkování
Obsah: 1 trimino 32 karet na kolíčkování 35 otázek a 35 odpovědí na kartičkách Jak soubor používat: KOLÍČKOVÁNÍ: Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka. TRIMINO: Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsán pojem a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkal panovník s jeho popisem. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Toto trimino tedy může být použito i jako samostatná práce, jelikož žáci si budou moct sami zkontrolovat, jestli postupovali správně. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech. FLASHCARDS: Karty se dají využít několika způsoby. Pro každý způsob se vyplatí, když si je předem zalaminujete. - pokud si karty vytisknete oboustranně, můžete je využít k: a) ústnímu zkoušení b) opakování ve skupinách (rozdají se karty otázkou navrch a žák si vybírá, na co chce odpovídat) c) opakování jednotlivě (např. pokud má žák hotovou práci dřív, než ostatní – sám si může zkontrolovat správnou odpověď) d) skupiny – „moderátor“ přečte otázku a kdo na ni odpoví dřív, vyhrává kartu. Žák s nejvíce kartami vyhrává hru. - pokud si karty vytisknete jednostranně (otázky a odpovědi zvlášť), můžete je využít k: a) pexeso (žáci hledají otázku a odpověď) b) jednoduché deskové hře, pokud si vytvoříte hrací plochu – žáci se poté pohybují po ploše a odpovídají na otázky           Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv
UUCZ-241491
Dějepis>Skládačky>Kolíčkování>Ostatní>6.>7.
45.00