Přemyslovci v 11.-12. století (Břetislav, Vratislav, Vladislav)

Předmět:
Počet stran:
9
Velikost: 2.5 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 12. 2024
Sdílet:

Pro koho: sedmá třída

Styl práce: samostatná, skupinová

Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ

 

Výukový materiál provede žáky obdobím vlády tří významných Přemyslovců, a to Břetislava, Vratislava a Vladislava. Výuková jednotka (případně jednotky) jsou postaveny na interaktivním principu. Součástí je dramatizace dílčích událostí či propojení s dnešními životy žáků a zamyšlením se nad jejich osobními postoji.

Součástí materiálu jsou opakovací kartičky, díky kterým žáci získají nápovědu a musí s pomocí fantazie vytvořit příběh, scénář a text k dramatizaci, pracovní list a návod s podrobným tipem, jak materiál použít (list pro pedagoga).

Další produkty od autora Veronika Režná (Radost učit)

438177
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Typ materiálu: vzdělávací materiál pro první a druhý stupeň ZŠ Materiál rozvíjí kompetence: kompetence k učení
45.00 Kč
323434
Dějepis
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pro koho: 9. třída Styl práce: ve dvojicích, skupinách nebo samostudium Typ materiálu: vzdělávací materiál pro druhý
60.00 Kč
121130
Dějepis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Pro koho: druhý stupeň (7., 8. a 9. ročník) Styl práce: ve dvojicích, skupinách nebo samostudium Typ materiálu
60.00 Kč
606263
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pro koho: šestá třída, první ročník osmiletého gymnázia Styl práce: skupinová práce Typ materiálu: vzdělávací materiál
40.00 Kč
Přemyslovci v 11.-12. století (Břetislav, Vratislav, Vladislav) Přemyslovci v 11.-12. století (Břetislav, Vratislav, Vladislav)
Pro koho: sedmá třídaStyl práce: samostatná, skupinováTyp materiálu: vzdělávací materiál pro druhý stupeň ZŠ Výukový materiál provede žáky obdobím vlády tří významných Přemyslovců, a to Břetislava, Vratislava a Vladislava. Výuková jednotka (případně jednotky) jsou postaveny na interaktivním principu. Součástí je dramatizace dílčích událostí či propojení s dnešními životy žáků a zamyšlením se nad jejich osobními postoji.Součástí materiálu jsou opakovací kartičky, díky kterým žáci získají nápovědu a musí s pomocí fantazie vytvořit příběh, scénář a text k dramatizaci, pracovní list a návod s podrobným tipem, jak materiál použít (list pro pedagoga).
UUCZ-741719
Dějepis>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00