Reformace - soubor aktivit

Předmět:
Počet stran:
6
Velikost: 445.72 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

KOLÍČKOVÁNÍ

20 kartiček na procvičení reformace a protireformace.

Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka.

TRIMINO

Trimino je navrženo jako opakování tématu reformace a protireformace. Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsán pojem a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkal pojem s definicí. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech.

JÁ MÁM, KDO MÁ?

- 18 karet

- Rozdejte karty všem dětem. Někdo jich může mít i více. 

- Začíná hráč, který má kartu "Já mám první kartu" - přečte ji celou a musí se ozvat hráč, který má odpověď na danou otázku. Poté pokračuje daný hráč.

- Hrajeme do doby, kdy se dostaneme k poslednímu hráči, který má na kartičce napsáno "Já mám Tovaryšstvo Ježíšovo a poslední kartu."

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

- uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

407371
Dějepis
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 14 karet, které popisují příčiny a průběh 17. listopadu a Sametové revoluce 1 pracovní list tipy jak
45.00 Kč
702941
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Soubor obsahuje: 24 hádanek na téma zima a Vánoce (jednoduché tak, aby je rozluštil každý) zadní strana kartiček -
45.00 Kč
337724
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 58 kartiček na procvičení husitství, Jiřího z Poděbrad a Jagellonců. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo
35.00 Kč
188646
Dějepis
6., 7., SŠ
Pracovní listy
Tento soubor obsahuje: - 3x práce s textem - úryvek z knihy Obrazy z dějin národa českého od Vladislava Vančury + otázky
25.00 Kč
Reformace - soubor aktivit Reformace - soubor aktivit
KOLÍČKOVÁNÍ 20 kartiček na procvičení reformace a protireformace. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a kolíčkem označí správnou odpověď. Poté si mohou práci sami zkontrolovat, jelikož u správného řešení je na druhé straně karty fajfka. TRIMINO Trimino je navrženo jako opakování tématu reformace a protireformace. Trimino je variantou domina. Na každé ze tří stran je vepsán pojem a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak, aby se setkal pojem s definicí. Když žáci vše poskládají správně, vyjde jim souměrný obrazec. Úkolem učitele je tedy rozstříhat velký trojúhelník na malé trojúhelníky, a poté je práce na dětech. JÁ MÁM, KDO MÁ? - 18 karet - Rozdejte karty všem dětem. Někdo jich může mít i více.  - Začíná hráč, který má kartu "Já mám první kartu" - přečte ji celou a musí se ozvat hráč, který má odpověď na danou otázku. Poté pokračuje daný hráč. - Hrajeme do doby, kdy se dostaneme k poslednímu hráči, který má na kartičce napsáno "Já mám Tovaryšstvo Ježíšovo a poslední kartu."         Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře - uplatňování vhodných prostředků komunikace k vyjadřování vlastních myšlenek, citů, názorů a postojů, k zaujímání a obhajování vlastních postojů a k přiměřenému obhajování svých práv
UUCZ-342175
Dějepis>Já mám, kdo má>Kolíčkování>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00