Zámořské objevy - pracovní list

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
28
Velikost: 5.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Pracovní listy a časová osa na téma "zámořské objevy". Pracovní listy jsou vytvořeny tak, aby žáci našli odpovědi ve výchozích textech. Procvičuje se tak dějepis i práce s textem. 

Soubor obsahuje:

  • 16 výchozích textů (mořeplavci i obyčejní lidé, kteří popisují své zkušenosti)
  • 3 strany základního pracovního listu (práce s textem - pravda/lež, seřaď, vypiš, doplň)
  • 4 strany rozšířeného pracovního listu (obsahuje M. Pola, J. Cooka, D. Livingstona  a R. Amundsena) 
  • řešení pro oba druhy pracovních listů
  • zařazování na časovou osu - barevná a černobílá verze

Jak se souborem pracovat:

Soubor můžete využít několika způsoby:

  • Výchozí texty rozvěste po třídě. Žáci ve skupinkách vyplňují pracovní listy. Můžete jim rozdělit role (zapisování, měření času, diktování, apod.).
  • Každé skupince dejte jak pracovní listy, tak výchozí texty. Společně je pak vyplňují.
  • Pracovní listy rozstříhejte na jednotlivá cvičení. Ve třídě udělejte hnízda, kde budou žáci pracovat na jednotlivých úkolech. 
  • Vyberte žáky, kteří před třídou přečtou výchozí texty. Ostatní žáci poté doplňují informace do pracovního listu.
  • Rozstříhejte jednotlivé události u časové osy. Žáci je samostatně či ve skupinkách seřazují, jak šly za sebou.
  • Další nápady, jak se souborem pracovat, dle vaší představivosti. :)

    Obrázky pochází z Canvy a Wikimedia Commons.

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

257448
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
48 kartiček na procvičení zájmen (possessive and personal pronouns). Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou
25.00 Kč
769232
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 2xA4 pracovní list (práce s textem, příčina a důsledek, může sloužit jako zápis) krátký scénář o
35.00 Kč
249307
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje: - herní desku - 54 kartiček na doplnění předložek Budete potřebovat: - figurky a kostky Jak hrát: Hra
40.00 Kč
330530
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Zbývá vám pár minut času na konci hodiny? Probrali jste novou látku a nejste si jist/a, jestli ji žáci pochopili? Chcete
35.00 Kč
Zámořské objevy - pracovní list Zámořské objevy - pracovní list
Pracovní listy a časová osa na téma "zámořské objevy". Pracovní listy jsou vytvořeny tak, aby žáci našli odpovědi ve výchozích textech. Procvičuje se tak dějepis i práce s textem.  Soubor obsahuje: 16 výchozích textů (mořeplavci i obyčejní lidé, kteří popisují své zkušenosti) 3 strany základního pracovního listu (práce s textem - pravda/lež, seřaď, vypiš, doplň) 4 strany rozšířeného pracovního listu (obsahuje M. Pola, J. Cooka, D. Livingstona  a R. Amundsena)  řešení pro oba druhy pracovních listů zařazování na časovou osu - barevná a černobílá verze Jak se souborem pracovat: Soubor můžete využít několika způsoby: Výchozí texty rozvěste po třídě. Žáci ve skupinkách vyplňují pracovní listy. Můžete jim rozdělit role (zapisování, měření času, diktování, apod.). Každé skupince dejte jak pracovní listy, tak výchozí texty. Společně je pak vyplňují. Pracovní listy rozstříhejte na jednotlivá cvičení. Ve třídě udělejte hnízda, kde budou žáci pracovat na jednotlivých úkolech.  Vyberte žáky, kteří před třídou přečtou výchozí texty. Ostatní žáci poté doplňují informace do pracovního listu. Rozstříhejte jednotlivé události u časové osy. Žáci je samostatně či ve skupinkách seřazují, jak šly za sebou. Další nápady, jak se souborem pracovat, dle vaší představivosti. :) Obrázky pochází z Canvy a Wikimedia Commons.       Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - rozvíjení zájmu o současnost a minulost vlastního národa i jiných kulturních společenství, utváření a upevňování vědomí přináležitosti k evropské kultuře
UUCZ-340811
Dějepis>Pracovní listy>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00