MINDFULNESS PRO DĚTI_Technika 5-4-3-2-1 +

Počet stran:
13
Velikost: 12.48 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 7. 2025
Sdílet:

Technika 5-4-3-2-1 + je ekvivalencí k jedné ze známých technik mindfulness. Jedná se o vědomé zaměření pozornosti v přítomném okamžiku na určitý vnější či vnitřní podnět. Tato jednoduchá mindfulness technika pomáhá dětem ukotvit se v přítomném okamžiku a zklidnit mysl i tělo pomocí smyslového vnímání. Děti se učí pojmenovávat to, co právě vidí, slyší, cítí nebo vnímají vlastním tělem. Tento materiál propojuje smyslové vnímání, klidné soustředění, emoční inteligenci a rozvoj slovní zásoby. Vhodné pro děti předškolního a mladšího školního věku, při každodenním zklidnění, komunitním kruhu, individuální práci nebo jako součást relaxačních a preventivních aktivit ve školním prostředí.

OBSAH:

  • 9 demonstračních karet s QR kódem zvukového podkresu
  • 6 „smyslů" 
  • metodický popis 

    🎁 2x didaktické karty na popis obrázku (emoční inteligence)

987309
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Tematický soubor aktivit DINOSAUŘÍ PUTOVÁNÍ hravou formou rozvíjí důležité dovednosti, jako je grafomotorika, počítání
79.00 Kč
987209
Anglický jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Sada aktivit „Žabka Emilka a její trampoty” je určena pro rozvoj prostorové orientace, upevňování předložkových vazeb
65.00 Kč
964669
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Halloweenská sada aktivit přináší dětem možnost zažít kouzelně strašidelnou atmosféru zábavným a tvořivým způsobem
79.00 Kč
921490
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jednotné a množné číslo podstatných jmen je aktivita, která se zaměřuje na propojení tří důležitých oblastí jazykového
49.00 Kč
MINDFULNESS PRO DĚTI_Technika 5-4-3-2-1 + MINDFULNESS PRO DĚTI_Technika 5-4-3-2-1 +
Technika 5-4-3-2-1 + je ekvivalencí k jedné ze známých technik mindfulness. Jedná se o vědomé zaměření pozornosti v přítomném okamžiku na určitý vnější či vnitřní podnět. Tato jednoduchá mindfulness technika pomáhá dětem ukotvit se v přítomném okamžiku a zklidnit mysl i tělo pomocí smyslového vnímání. Děti se učí pojmenovávat to, co právě vidí, slyší, cítí nebo vnímají vlastním tělem. Tento materiál propojuje smyslové vnímání, klidné soustředění, emoční inteligenci a rozvoj slovní zásoby. Vhodné pro děti předškolního a mladšího školního věku, při každodenním zklidnění, komunitním kruhu, individuální práci nebo jako součást relaxačních a preventivních aktivit ve školním prostředí.OBSAH:9 demonstračních karet s QR kódem zvukového podkresu6 „smyslů" metodický popis 🎁 2x didaktické karty na popis obrázku (emoční inteligence)
UUCZ-921884
Etická výchova>Logopedie>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>🌈 Wellbeing
39.00