Projektový den – zážitková výprava do okolí školy - DETEKTIVNÍ LABORATOŘ - MĚSTO

Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
9
Velikost: 1.57 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 5. 2025
Sdílet:

Projektový den – zážitková výprava do okolí školy

 

Milé kolegyně,

představte si, že obyčejná vycházka do města nebo okolí školy se promění ve vzrušující pátrací hru. Děti se stanou malými detektivy, kteří sledují město očima pozorovatelů – všímají si lidí, přírody, značek, čistoty i chování kolemjdoucích.

Materiál Detektivní laboratoř PO STOPÁCH MĚSTA propojuje:

  • environmentální výchovu (vztah k místu, čistota, příroda),
  • sociální vnímání (chování lidí, emoce, mezilidské vztahy),
  • spolupráci v týmu (společné pozorování a vyhodnocení),
  • a zároveň dětem nabízí smysluplný pohyb a poznávání jejich každodenního okolí.

Součástí jsou:

  • připravené pracovní listy (detektivní zápisník, zpráva z vyšetřování),
  • otázky k diskuzi,
  • návrhy aktivit a tvořivé reflexe (plakát, scénky, skupinové úkoly).
  • videa ukrytá pod QR kódem, která dětem pomohou přemýšlet nad úkolem

Celý projekt zvládnete připravit v rámci jednoho dopoledne a můžete ho přizpůsobit věku i možnostem vaší třídy. Vycházka se tak stane nejen pohybem, ale i hlubším zamyšlením nad tím, v jakém městě žijeme – a jaké bychom si přáli.

Přidejte se ke školám, které učí nejen ve třídách a proměňte běžný školní den v dobrodružství s přesahem.

Cíle projektového dne:

  • Rozvíjet pozorovací schopnosti, vnímání detailů a odpovědnost.
  • Posílit sociální dovednosti, práci v týmu, rozdělení rolí.
  • Vnímat městské prostředí jako živý organismus (ekologie, pohyb lidí, chování lidí, dopravní situace).
  • Podporovat vztah k místu, kde žijeme a chodíme do školy.

Tak hurá ven!

Děkuji za Váš zájem

Mgr. L. Sudová - PRIMAÚČA

Další produkty od autora Libuše Sudová

698774
Přírodověda
3., 4., 5.
Didaktické hry
Milé kolegyně, do hodin prvouky nebo přírodovědy jsem připravila aktivity, pří kterých děti procvičí nejen své znalosti
35.00 Kč
589507
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Milí kolegové, na přání jedné paní učitelky jsem přidala druhou variantu vysvědčení pro rodiče. Nechte děti kreativně
25.00 Kč
740099
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Milé kolegyně a kolegové, přináším další ze svých nápadů pro zpestření předvánočního vyučování českého jazyka. Zde jsou
45.00 Kč
196713
Český jazyk - psaní
1., 2.
Ostatní
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva čtení a psaní. KARTY PSANÉHO PÍSMA – PÍSMENA A
35.00 Kč
Projektový den – zážitková výprava do okolí školy - DETEKTIVNÍ LABORATOŘ - MĚSTO Projektový den – zážitková výprava do okolí školy - DETEKTIVNÍ LABORATOŘ - MĚSTO
Projektový den – zážitková výprava do okolí školy Milé kolegyně,představte si, že obyčejná vycházka do města nebo okolí školy se promění ve vzrušující pátrací hru. Děti se stanou malými detektivy, kteří sledují město očima pozorovatelů – všímají si lidí, přírody, značek, čistoty i chování kolemjdoucích.Materiál Detektivní laboratoř PO STOPÁCH MĚSTA propojuje:environmentální výchovu (vztah k místu, čistota, příroda),sociální vnímání (chování lidí, emoce, mezilidské vztahy),spolupráci v týmu (společné pozorování a vyhodnocení),a zároveň dětem nabízí smysluplný pohyb a poznávání jejich každodenního okolí.Součástí jsou:připravené pracovní listy (detektivní zápisník, zpráva z vyšetřování),otázky k diskuzi,návrhy aktivit a tvořivé reflexe (plakát, scénky, skupinové úkoly).videa ukrytá pod QR kódem, která dětem pomohou přemýšlet nad úkolemCelý projekt zvládnete připravit v rámci jednoho dopoledne a můžete ho přizpůsobit věku i možnostem vaší třídy. Vycházka se tak stane nejen pohybem, ale i hlubším zamyšlením nad tím, v jakém městě žijeme – a jaké bychom si přáli.Přidejte se ke školám, které učí nejen ve třídách a proměňte běžný školní den v dobrodružství s přesahem.Cíle projektového dne:Rozvíjet pozorovací schopnosti, vnímání detailů a odpovědnost.Posílit sociální dovednosti, práci v týmu, rozdělení rolí.Vnímat městské prostředí jako živý organismus (ekologie, pohyb lidí, chování lidí, dopravní situace).Podporovat vztah k místu, kde žijeme a chodíme do školy.Tak hurá ven!Děkuji za Váš zájemMgr. L. Sudová - PRIMAÚČA
UUCZ-871633
Etická výchova>Vlastivěda>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Projekty>3.>4.>5.>🌍 Den Země>😀 Emoce
40.00