Projektový den – zážitková výprava do okolí školy - DETEKTIVNÍ LABORATOŘ - MĚSTO

Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
9
Velikost: 1.57 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 5. 2025
Sdílet:

Projektový den – zážitková výprava do okolí školy

 

Milé kolegyně,

představte si, že obyčejná vycházka do města nebo okolí školy se promění ve vzrušující pátrací hru. Děti se stanou malými detektivy, kteří sledují město očima pozorovatelů – všímají si lidí, přírody, značek, čistoty i chování kolemjdoucích.

Materiál Detektivní laboratoř PO STOPÁCH MĚSTA propojuje:

  • environmentální výchovu (vztah k místu, čistota, příroda),
  • sociální vnímání (chování lidí, emoce, mezilidské vztahy),
  • spolupráci v týmu (společné pozorování a vyhodnocení),
  • a zároveň dětem nabízí smysluplný pohyb a poznávání jejich každodenního okolí.

Součástí jsou:

  • připravené pracovní listy (detektivní zápisník, zpráva z vyšetřování),
  • otázky k diskuzi,
  • návrhy aktivit a tvořivé reflexe (plakát, scénky, skupinové úkoly).
  • videa ukrytá pod QR kódem, která dětem pomohou přemýšlet nad úkolem

Celý projekt zvládnete připravit v rámci jednoho dopoledne a můžete ho přizpůsobit věku i možnostem vaší třídy. Vycházka se tak stane nejen pohybem, ale i hlubším zamyšlením nad tím, v jakém městě žijeme – a jaké bychom si přáli.

Přidejte se ke školám, které učí nejen ve třídách a proměňte běžný školní den v dobrodružství s přesahem.

Cíle projektového dne:

  • Rozvíjet pozorovací schopnosti, vnímání detailů a odpovědnost.
  • Posílit sociální dovednosti, práci v týmu, rozdělení rolí.
  • Vnímat městské prostředí jako živý organismus (ekologie, pohyb lidí, chování lidí, dopravní situace).
  • Podporovat vztah k místu, kde žijeme a chodíme do školy.

Tak hurá ven!

Děkuji za Váš zájem

Mgr. L. Sudová - PRIMAÚČA

Další produkty od autora Libuše Sudová

772061
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Milé kolegyně a kolegové, připravila jsem běhací diktát na téma SLUŠNÉ CHOVÁNÍ. Děti si procvičí pravopis vyjmenovaných
35.00 Kč
587186
Český jazyk
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Milí kolegové a kolegyňky, napsala jsem příběh o klukovi Matějovi, který není moc oblíbený v kolektivu své třídy a je
35.00 Kč
270863
Český jazyk - čtení
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura s texty a obrázky mořských savců. Další z řady zábavných karet pro zvířecí detektivy. Děti se často neumí
39.00 Kč
649136
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Milé paní učitelky, je podzim a budeme chodit na houby. Z hub se vaří mnoho pochoutek a jednou z nejznámějších je
28.00 Kč
Projektový den – zážitková výprava do okolí školy - DETEKTIVNÍ LABORATOŘ - MĚSTO Projektový den – zážitková výprava do okolí školy - DETEKTIVNÍ LABORATOŘ - MĚSTO
Projektový den – zážitková výprava do okolí školy Milé kolegyně,představte si, že obyčejná vycházka do města nebo okolí školy se promění ve vzrušující pátrací hru. Děti se stanou malými detektivy, kteří sledují město očima pozorovatelů – všímají si lidí, přírody, značek, čistoty i chování kolemjdoucích.Materiál Detektivní laboratoř PO STOPÁCH MĚSTA propojuje:environmentální výchovu (vztah k místu, čistota, příroda),sociální vnímání (chování lidí, emoce, mezilidské vztahy),spolupráci v týmu (společné pozorování a vyhodnocení),a zároveň dětem nabízí smysluplný pohyb a poznávání jejich každodenního okolí.Součástí jsou:připravené pracovní listy (detektivní zápisník, zpráva z vyšetřování),otázky k diskuzi,návrhy aktivit a tvořivé reflexe (plakát, scénky, skupinové úkoly).videa ukrytá pod QR kódem, která dětem pomohou přemýšlet nad úkolemCelý projekt zvládnete připravit v rámci jednoho dopoledne a můžete ho přizpůsobit věku i možnostem vaší třídy. Vycházka se tak stane nejen pohybem, ale i hlubším zamyšlením nad tím, v jakém městě žijeme – a jaké bychom si přáli.Přidejte se ke školám, které učí nejen ve třídách a proměňte běžný školní den v dobrodružství s přesahem.Cíle projektového dne:Rozvíjet pozorovací schopnosti, vnímání detailů a odpovědnost.Posílit sociální dovednosti, práci v týmu, rozdělení rolí.Vnímat městské prostředí jako živý organismus (ekologie, pohyb lidí, chování lidí, dopravní situace).Podporovat vztah k místu, kde žijeme a chodíme do školy.Tak hurá ven!Děkuji za Váš zájemMgr. L. Sudová - PRIMAÚČA
UUCZ-871633
Etická výchova>Vlastivěda>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Projekty>3.>4.>5.>🌍 Den Země>😀 Emoce
40.00