Zeptej se mě na cokoliv - Otázky pro komunitní kruh

Počet stran:
23
Velikost: 1.27 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Sada 80 kartiček s dotazy pro:

• ranní komunitu / ranní kruh, třídnické hodiny, diskuse v kruhu

• Kartičky jsou určeny pro rozvoj vzájemného poznávání se ve skupině, sdílení, diagnostiku žáka a jeho sociálně-emocionálního rozvoje.

• Kartičky pomáhají učitelům: rozvíjet komunikační schopnosti žáků poznat lépe své žáky a skupinovou dynamiku odhalovat případné problémy ve skupině a u jednotlivců ve třídě i v rodině nenásilně, hravou formou řešit různé běžné i náročné situace zabavit se, zpříjemnit si čas diskusí

Další produkty od autora PhDr. Petra Jurečková

379328
Anglický jazyk
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Soubor Abeceda berušky je vhodný k výzdobě učebny, na výuku cizích jazyků.
49.00 Kč
188446
Anglický jazyk
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Pexeso- dýně - čísla 0-10 Podobný materiál: https://uciteleucitelum.cz/material/anglicky-jazyk/pexeso-lesni-zviratka-les
49.00 Kč
201824
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kalendář pro děti
Kalendář - stčí zalaminovat a opakovaně používat.
65.00 Kč
188723
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
75 matematických kartiček. Děti doplňují do kartiček po vzoru chybějící obrázky. "Co následuje?" Kartičky vystřihněte
65.00 Kč
Zeptej se mě na cokoliv - Otázky pro komunitní kruh Zeptej se mě na cokoliv - Otázky pro komunitní kruh
Sada 80 kartiček s dotazy pro: • ranní komunitu / ranní kruh, třídnické hodiny, diskuse v kruhu • Kartičky jsou určeny pro rozvoj vzájemného poznávání se ve skupině, sdílení, diagnostiku žáka a jeho sociálně-emocionálního rozvoje. • Kartičky pomáhají učitelům: rozvíjet komunikační schopnosti žáků poznat lépe své žáky a skupinovou dynamiku odhalovat případné problémy ve skupině a u jednotlivců ve třídě i v rodině nenásilně, hravou formou řešit různé běžné i náročné situace zabavit se, zpříjemnit si čas diskusí
UUCZ-85619
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
65.00