Převody jednotek DÉLKY (trojúhelníky)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 561.95 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 5. 2022
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 čtveřic karet na převody jednotek délky. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem a tvoří dohromady velký trojúhelník (1 bílá uprostřed a 3 barevné dokola). Na zadní straně karet je kontrola.

Cíl: Zopakování či upevnění převodů jednotek délky.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-17: 16 sad karet s výsledky (+ řešení)

Strany 2-17 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-13 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet (karty z jedné sady jsou očíslované stejnými čísly).

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Sp
  3. Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 4 sady méně.
  4. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  5. Poté proveďte kontrolu – kontrola je na druhé straně karet (karty jsou označeny čísly).
  6. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

515969
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má…? – Velikonoční SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100 Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na pamětné
45.00 Kč
380333
Matematika
2., 3., 4.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s halloweenským motivem. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v
25.00 Kč
83283
Matematika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Cíl: Zopakování či
30.00 Kč
263379
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení úprav výrazů (mnohočlenů) pomocí násobení
31.00 Kč
Převody jednotek DÉLKY (trojúhelníky) Převody jednotek DÉLKY (trojúhelníky)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 čtveřic karet na převody jednotek délky. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem a tvoří dohromady velký trojúhelník (1 bílá uprostřed a 3 barevné dokola). Na zadní straně karet je kontrola.Cíl: Zopakování či upevnění převodů jednotek délky.Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-17: 16 sad karet s výsledky (+ řešení)Strany 2-17 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-13 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet (karty z jedné sady jsou očíslované stejnými čísly).Jak s materiálem pracovat:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. SpNáročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 4 sady méně.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Poté proveďte kontrolu – kontrola je na druhé straně karet (karty jsou označeny čísly).Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
UUCZ-110400
Fyzika>Matematika>Skládačky>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00