Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa – převody jednotek délky

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 12. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně zvířat, zeměpisných údajů, umění apod. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (s různými jednotkami délky) k vypočítání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (správná délka). 

V některých příkladech se vyskytuje počítání s desetinnými čísly (v případě zařazení karet bez jejich znalosti doporučuji dané karty vyřadit).

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

  1. Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. 
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

733780
Matematika
4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek (např
28.00 Kč
96215
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s jednoduchými rovnicemi s jednou neznámou. Vždy k sobě patří 4 karty
30.00 Kč
726283
Matematika
3., 4.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na sčítání, odčítání, násobení a
28.00 Kč
716496
Matematika
4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek (např
27.00 Kč
Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa – převody jednotek délky Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa – převody jednotek délky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet s otázkou ohledně zvířat, zeměpisných údajů, umění apod. Odpověď na otázku je vždy číselná, je napsaná pomocí příkladu (s různými jednotkami délky) k vypočítání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení (správná délka). V některých příkladech se vyskytuje počítání s desetinnými čísly (v případě zařazení karet bez jejich znalosti doporučuji dané karty vyřadit).Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-7: 30 karet s výsledky (+ řešení)Možnosti použití:Materiál doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30 (nebo jiný rozsah čísel dle potřeby), ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
UUCZ-741560
Fyzika>Matematika>Didaktické hry>5.>6.
34.00