56 předloh - Trénink vizuomotorické koordinace

Počet stran:
30
Velikost: 3.67 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 1. 2025
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog

Tyto předlohy jsou výborným nástrojem pro cílený trénink vizuomotorické koordinace, která bývá často oslabená u žáků se specifickými poruchami učení. Cvičení mohou být využita také k uvolnění ruky před psaním, rýsováním nebo manuálními činnostmi, přičemž je důležité dbát na správné držení psacího nástroje a plynulé vedení čáry. Práce s předlohami zároveň zlepšuje schopnost soustředit se na detail, což je klíčové pro zvládání praktických činností. Přináší významný přínos v posílení přesnosti, trpělivosti a koordinace pohybů.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

622347
Etická výchova
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v
75.00 Kč
629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
624671
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo: učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
75.00 Kč
755081
Informatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji : II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo : učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
65.00 Kč
56 předloh - Trénink vizuomotorické koordinace 56 předloh - Trénink vizuomotorické koordinace
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠKdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psychologTyto předlohy jsou výborným nástrojem pro cílený trénink vizuomotorické koordinace, která bývá často oslabená u žáků se specifickými poruchami učení. Cvičení mohou být využita také k uvolnění ruky před psaním, rýsováním nebo manuálními činnostmi, přičemž je důležité dbát na správné držení psacího nástroje a plynulé vedení čáry. Práce s předlohami zároveň zlepšuje schopnost soustředit se na detail, což je klíčové pro zvládání praktických činností. Přináší významný přínos v posílení přesnosti, trpělivosti a koordinace pohybů. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-762881
Grafomotorika>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Předloha ke kreslení>Ostatní>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🟦 Geometrické tvary
65.00