Karty STEM - zásobník ke konstruování

Počet stran:
48
Velikost: 53.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 1. 2024
Sdílet:

Metoda STEM vychází ze spojení čtyř slov: přírodní vědy (science), techniku (technology), inženýrské obory (engineering) a matematiku (mathematics). V praxi pak tato metoda dbá na spojení všech čtyř oblastí, propojuje děti s reálným světem a soustředí se na praktické řešení problémů.

Tento vzdělávací soubor slouží jako zásobník aktivit, které se přímo pojí s metodou STEM učení. Vhodné je soubor vytisknout, karty vystřihnout a zalaminovat. Obsah celého 47 stránkového PDF souboru:

  • Karty, které můžete nalepit na krabičky od daných předmětů, z kterých budou děti konstruovat - organizační karty. Tyto karty mohou být také losovány a podle toho pak děti budou konstruovat.
  • V dokumentu jsou následně karty uspořádané dle různých 10 témat, které po vytisknutí zalaminujte a vložte do stejné krabičky, nebo spojte kroužkem. Vznikne vám tak zásobník různých reálií, které mohou děti konstruovat z různých předmětů. Děti mohou přiřazovat obrázky k dílům svých kamarádů - využití v dalších aktivitách.
  • Za každým tématem zároveň naleznete všechny karty rozdělené do dvou komponentů (nápis, obrázek). Díky tomu děti skládají celé kartičky dle předlohové karty (jako třísložkové karty).
  • Na konci souboru naleznete pracovní list pro sebereflexi dětí - do volného pole nakreslí, co konstruovali (včetně linek pro popis od pedagoga).

Deset témat v tomto souboru: DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY, DĚTSKÉ HŘIŠTĚ, OBYDLÍ, MOSTY, TVARY, RŮZNÉ, NÁBYTEK, STAVBY, ZAHRADA, ŠKOLKA

Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV:

  • kompetence k učení: uplatňuje získanou zkušenost v praktických situacích a v dalším učení
  • kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně, náročnější s oporou a pomocí dospělého
  • kompetence k řešení problémů: zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti

Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál rozvíjí:

  • Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření)
  • Dítě a svět: vytváření elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách

Tento zásobník mimo jiné rozvíjí taktéž:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • jemnou motoriku
  • fantazii a představivost
  • tvořivé myšlení 
  • řešení problémů
  • čtenářskou pregramotnost
  • matematickou pregramotnost
  • polytechnickou pregramotnost
  • povědomí o světě a jeho fungování
  • tvořivé myšlení
  • kooperaci a spolupráci
  • a další

Další produkty od autora Gabriela Vrbová

275448
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Soubor PDF obsahuje na 13 stranách tři pohádky, které v sobě skrývají pohyb a prožitek: Brouček, který hledal slunce O
42.00 Kč
440834
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Plný zásobník aktivit, vše pro Váš severní pól! Dohromady 26 stran a 35 aktivit - to vše Vás čeká v tomto zásobníku
48.00 Kč
269760
Občanská výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Ostatní
Zásobník a vzdělávací materiál pro všechny pedagogy, kteří chtějí dětem ukázat stará a tradiční řemesla. S dětmi můžete
50.00 Kč
324276
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Soubor PDF obsahuje na 13 stranách tři pohádky, které v sobě skrývají pohyb a prožitek: O červíkovi O smutné houpačce O
42.00 Kč
Karty STEM - zásobník ke konstruování Karty STEM - zásobník ke konstruování
Metoda STEM vychází ze spojení čtyř slov: přírodní vědy (science), techniku (technology), inženýrské obory (engineering) a matematiku (mathematics). V praxi pak tato metoda dbá na spojení všech čtyř oblastí, propojuje děti s reálným světem a soustředí se na praktické řešení problémů. Tento vzdělávací soubor slouží jako zásobník aktivit, které se přímo pojí s metodou STEM učení. Vhodné je soubor vytisknout, karty vystřihnout a zalaminovat. Obsah celého 47 stránkového PDF souboru: Karty, které můžete nalepit na krabičky od daných předmětů, z kterých budou děti konstruovat - organizační karty. Tyto karty mohou být také losovány a podle toho pak děti budou konstruovat. V dokumentu jsou následně karty uspořádané dle různých 10 témat, které po vytisknutí zalaminujte a vložte do stejné krabičky, nebo spojte kroužkem. Vznikne vám tak zásobník různých reálií, které mohou děti konstruovat z různých předmětů. Děti mohou přiřazovat obrázky k dílům svých kamarádů - využití v dalších aktivitách. Za každým tématem zároveň naleznete všechny karty rozdělené do dvou komponentů (nápis, obrázek). Díky tomu děti skládají celé kartičky dle předlohové karty (jako třísložkové karty). Na konci souboru naleznete pracovní list pro sebereflexi dětí - do volného pole nakreslí, co konstruovali (včetně linek pro popis od pedagoga). Deset témat v tomto souboru: DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY, DĚTSKÉ HŘIŠTĚ, OBYDLÍ, MOSTY, TVARY, RŮZNÉ, NÁBYTEK, STAVBY, ZAHRADA, ŠKOLKA Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV: kompetence k učení: uplatňuje získanou zkušenost v praktických situacích a v dalším učení kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně, náročnější s oporou a pomocí dospělého kompetence k řešení problémů: zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál rozvíjí: Dítě a jeho tělo: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti jemné motoriky Dítě a jeho psychika: rozvoj tvořivosti (tvořivého myšlení, řešení problémů, tvořivého sebevyjádření) Dítě a svět: vytváření elementárního povědomí o širším přírodním, kulturním i technickém prostředí, o jejich rozmanitosti, vývoji a neustálých proměnách Tento zásobník mimo jiné rozvíjí taktéž: kognitivní schopnosti a dovednosti jemnou motoriku fantazii a představivost tvořivé myšlení  řešení problémů čtenářskou pregramotnost matematickou pregramotnost polytechnickou pregramotnost povědomí o světě a jeho fungování tvořivé myšlení kooperaci a spolupráci a další
UUCZ-455602
Grafomotorika>Matematika>Pracovní činnosti>Didaktické hry>Třísložkové karty>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>Barvy>Dopravní prostředky>Jaro>Léto
60.00