ŽOLÍKOVKY - "ochranitelské" kartičky pro děti

  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
Předmět:
Grafomotorika, Nezařazené k předmětu
Ročník:
ZŠ – 1. STUPEŇ
Kategorie:
Hodnocení, sebehodnocení, Ostatní
Počet stran:
7
Velikost: 3.14 MB
Prodávající:
Nahráno: 25. 07. 2020
Cena:
33 Kč

5 druhů "ochranitelských" kartiček před: - špatnou známkou, domácím úkolem, "malým" testíkem, aktivitou ve výuce + karta - vlastní výběr

Karty děti chrání když:

- mají dostat špatnou známku, když zapomenou napsat domácí úkol, když se nestihly připravit na malý testík, když „nemají svůj den“ a nechtějí se zapojit do aktivity ve vyučování + 1 karta - vyberou si.

Já dávám dětem karty na pololetí. Dostanou z každého druhu jednu.

Děti mohou karty taky dostávat za odměnu.

Hned na začátku je upozorním, že mám právo říct - „před touto činností vás karta neochrání“ - vždy děti upozorním předem. (Ale to se stává jen výjimečně).

Můžete si vybrat, které karty použijete a jak často.

Vrácení karet si zapisuji do tabulky.

Mám zkušenost, že první rok některé děti využijí během krátké doby všechny karty. Druhým rokem si je více „šetří“. Některé děti nevyužijí žádnou kartu.

Ve druhém pololetí začínáme „znovu“. Dětem, které karty nevyužily, karty zůstávají, ostatním rozdám karty, které jim chybí. 

ŽOLÍKOVKY - "ochranitelské" kartičky pro děti ŽOLÍKOVKY - "ochranitelské" kartičky pro děti

5 druhů "ochranitelských" kartiček před: - špatnou známkou, domácím úkolem, "malým" testíkem, aktivitou ve výuce + karta - vlastní výběr

Karty děti chrání když:

- mají dostat špatnou známku, když zapomenou napsat domácí úkol, když se nestihly připravit na malý testík, když „nemají svůj den“ a nechtějí se zapojit do aktivity ve vyučování + 1 karta - vyberou si.

Já dávám dětem karty na pololetí. Dostanou z každého druhu jednu.

Děti mohou karty taky dostávat za odměnu.

Hned na začátku je upozorním, že mám právo říct - „před touto činností vás karta neochrání“ - vždy děti upozorním předem. (Ale to se stává jen výjimečně).

Můžete si vybrat, které karty použijete a jak často.

Vrácení karet si zapisuji do tabulky.

Mám zkušenost, že první rok některé děti využijí během krátké doby všechny karty. Druhým rokem si je více „šetří“. Některé děti nevyužijí žádnou kartu.

Ve druhém pololetí začínáme „znovu“. Dětem, které karty nevyužily, karty zůstávají, ostatním rozdám karty, které jim chybí. 

4868
33.00
X