Muzikál - aktivity do skupin

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 4.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Musiolková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 5. 2025
Sdílet:

Ano? Ne?

Pomůcky: hlasovátka - stačí barevné papíry (zelený - ANO, červený - NE), můžete si je také vyrobit pomocí koleček ze stran 3-4 (vyrobit pro každou skupinu - přilepit k velké špachtli nebo na špejli).

Postup: Čtěte skupinám postupně tvrzení. Pokud souhlasí, zvedne skupina po krátké poradě na váš pokyn příslušné “hlasovátko”. Skupina, která učí správně, získá bod.

 

Víc nebo míň?

Postup: Skupiny tipují odpověď. Jedna skupina řekne číslo, druhá skupina řekne, zda si myslí, že odpověď je “víc” nebo “míň”. Skupina, která je blíž, získává bod.

 

Doplň název

Postup:

Skupinám čtěte začátky názvů písní/muzikálů a oni je doplňují (např. „Let it ___“ → go). Buď se žáci hlásí - kdo je první, odpoví, můžeme také oba týmy nechat odpovědi zapsat a pak vyhodnotit. I tuto soutěž je možno bodovat. Bod za každou správnou odpověď.

 

Pantomima

Postup:

Žáci ve skupině si losují kartičky a předvádějí pojem, ostatní členové skupiny hádají. Variantou může být verze, kdy žáci popisují svému týmu pojem z kartičky - nesmí použít stejný kořen. Můžeme si připravit stejný počet karet pro každou skupinu - za každý uhodnutý pojem během časového limitu (např. minuty) dostane skupina bod.

 

Domino

Pomůcky:

zalaminované karty domina pro každou skupinu (vytisknout dle počtu skupin)

Postup:

Skupiny skládají celé domino jako řetězec. Rychlejší tým vyhrává a přidělíme mu bod/body.

 

Další produkty od autora Michaela Musiolková

254580
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje jednoduchou přiřazovací aktivitu (kartičky) k ověření pochopení učiva duálu. Dále v něm pak najdete
35.00 Kč
550027
Český jazyk
7., 8., 9.
Pracovní listy
Materiál obsahuje hotová zadání skupinových prací, můžete ale využít také jako zadání pro jednotlivce. Obsahuje úkoly
50.00 Kč
752233
Hudební výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Tento materiál seznamuje žáky s osobností Elvise Presleyho a hudebním stylem rock’n’roll. Obsahuje aktivity jako je hra
30.00 Kč
318076
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje aktivity k tématu konce školního roku, jeho reflexi. Některé aktivity jsou zaměřené na přání do nového
25.00 Kč
Muzikál - aktivity do skupin Muzikál - aktivity do skupin
Ano? Ne?Pomůcky: hlasovátka - stačí barevné papíry (zelený - ANO, červený - NE), můžete si je také vyrobit pomocí koleček ze stran 3-4 (vyrobit pro každou skupinu - přilepit k velké špachtli nebo na špejli).Postup: Čtěte skupinám postupně tvrzení. Pokud souhlasí, zvedne skupina po krátké poradě na váš pokyn příslušné “hlasovátko”. Skupina, která učí správně, získá bod. Víc nebo míň?Postup: Skupiny tipují odpověď. Jedna skupina řekne číslo, druhá skupina řekne, zda si myslí, že odpověď je “víc” nebo “míň”. Skupina, která je blíž, získává bod. Doplň názevPostup:Skupinám čtěte začátky názvů písní/muzikálů a oni je doplňují (např. „Let it ___“ → go). Buď se žáci hlásí - kdo je první, odpoví, můžeme také oba týmy nechat odpovědi zapsat a pak vyhodnotit. I tuto soutěž je možno bodovat. Bod za každou správnou odpověď. PantomimaPostup:Žáci ve skupině si losují kartičky a předvádějí pojem, ostatní členové skupiny hádají. Variantou může být verze, kdy žáci popisují svému týmu pojem z kartičky - nesmí použít stejný kořen. Můžeme si připravit stejný počet karet pro každou skupinu - za každý uhodnutý pojem během časového limitu (např. minuty) dostane skupina bod. DominoPomůcky:zalaminované karty domina pro každou skupinu (vytisknout dle počtu skupin)Postup:Skupiny skládají celé domino jako řetězec. Rychlejší tým vyhrává a přidělíme mu bod/body. 
UUCZ-881405
Hudební výchova>Domino>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00