BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU

Počet stran:
6
Velikost: 3.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby.

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • vytváření základů pro práci s informacemi
  • vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • využití získaných obrazců k dalším tvořivým činnostem, podpora fantazie dětí
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Spojit se může s dalším výtvarným dotvořením.

Proužky s šipkami a číslem ve žlutém poli vystříhneme. Na jejich zadní stranu nalepíme kontrolní výsledný obrázek, který má stejné číslo.

Výsledný obrázek nám ukazuje, zda včelka začíná volbou vpřed nebo zpět podle černých teček jako očí a pomůže nám tak umístit včelku na plochu papíru tak, aby se obrázek vešel.....dále v návodu

Soubor obsahuje:

  • 6 stránek 
  • s 16 kartičkami plánků kreslících motivů
  • kartičky s výsledným obrázkem (který připomíná: kruh, dopravní značku, větrník, dlouhý větrník, helmu, mašličku, tučňáka, střevíc s podpatkem, sněhuláka, kopeček pro krtka, kytku, deštník, stromek, kotvu, ufona, ptáčka)

Další produkty od autora EDUbeezr

245215
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: vytváření základů pro práci s informacemi postupovat a učit se podle pokynů a
40.00 Kč
319870
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Programujeme Bee-bota, naučíme se vnímat a poslouchat rozdílné zvuky zvířat, využijeme čtečku QR kódů k získání zvuku
50.00 Kč
213646
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Didaktická pomůcka k programování Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: osvojení si elementárních poznatků
25.00 Kč
241311
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo
40.00 Kč
BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU
Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby.Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:vytváření základů pro práci s informacemi vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení rozvoj kooperativních dovedností chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině využití získaných obrazců k dalším tvořivým činnostem, podpora fantazie dětíprohlubovat logické myšlení při programování robotaSpojit se může s dalším výtvarným dotvořením. Proužky s šipkami a číslem ve žlutém poli vystříhneme. Na jejich zadní stranu nalepíme kontrolní výsledný obrázek, který má stejné číslo. Výsledný obrázek nám ukazuje, zda včelka začíná volbou vpřed nebo zpět podle černých teček jako očí a pomůže nám tak umístit včelku na plochu papíru tak, aby se obrázek vešel.....dále v návodu Soubor obsahuje: 6 stránek  s 16 kartičkami plánků kreslících motivů kartičky s výsledným obrázkem (který připomíná: kruh, dopravní značku, větrník, dlouhý větrník, helmu, mašličku, tučňáka, střevíc s podpatkem, sněhuláka, kopeček pro krtka, kytku, deštník, stromek, kotvu, ufona, ptáčka)
UUCZ-214304
Informatika>Pracovní činnosti>Výtvarná výchova>Didaktické hry>Projekty>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🤖 Programování
35.00