BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU

Počet stran:
6
Velikost: 3.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EDUbeezr
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 2. 2025
Sdílet:

Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby.

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • vytváření základů pro práci s informacemi
  • vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • využití získaných obrazců k dalším tvořivým činnostem, podpora fantazie dětí
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Spojit se může s dalším výtvarným dotvořením.

Proužky s šipkami a číslem ve žlutém poli vystříhneme. Na jejich zadní stranu nalepíme kontrolní výsledný obrázek, který má stejné číslo.

Výsledný obrázek nám ukazuje, zda včelka začíná volbou vpřed nebo zpět podle černých teček jako očí a pomůže nám tak umístit včelku na plochu papíru tak, aby se obrázek vešel.....dále v návodu

Soubor obsahuje:

  • 6 stránek 
  • s 16 kartičkami plánků kreslících motivů
  • kartičky s výsledným obrázkem (který připomíná: kruh, dopravní značku, větrník, dlouhý větrník, helmu, mašličku, tučňáka, střevíc s podpatkem, sněhuláka, kopeček pro krtka, kytku, deštník, stromek, kotvu, ufona, ptáčka)

Další produkty od autora EDUbeezr

319870
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Programujeme Bee-bota, naučíme se vnímat a poslouchat rozdílné zvuky zvířat, využijeme čtečku QR kódů k získání zvuku
50.00 Kč
521632
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací výukový materiál nejen pro Bee-bota, programování, rozvíjíme logické uvažování, pozornost, soustředěnost
40.00 Kč
399826
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky ke cvičení a pohybovým hrám. Využití na více možností. Děti se naučí rozeznávat tvary
40.00 Kč
400042
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Snad se Vám hodí záložky do knihy pro děti. Vytiskněte 2x, aby byly oboustranné a vršek dozdobte dle fantazie stužkou s
0.00 Kč
BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU
Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby.Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:vytváření základů pro práci s informacemi vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení rozvoj kooperativních dovedností chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině využití získaných obrazců k dalším tvořivým činnostem, podpora fantazie dětíprohlubovat logické myšlení při programování robotaSpojit se může s dalším výtvarným dotvořením. Proužky s šipkami a číslem ve žlutém poli vystříhneme. Na jejich zadní stranu nalepíme kontrolní výsledný obrázek, který má stejné číslo. Výsledný obrázek nám ukazuje, zda včelka začíná volbou vpřed nebo zpět podle černých teček jako očí a pomůže nám tak umístit včelku na plochu papíru tak, aby se obrázek vešel.....dále v návodu Soubor obsahuje: 6 stránek  s 16 kartičkami plánků kreslících motivů kartičky s výsledným obrázkem (který připomíná: kruh, dopravní značku, větrník, dlouhý větrník, helmu, mašličku, tučňáka, střevíc s podpatkem, sněhuláka, kopeček pro krtka, kytku, deštník, stromek, kotvu, ufona, ptáčka)
UUCZ-214304
Informatika>Pracovní činnosti>Výtvarná výchova>Didaktické hry>Projekty>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🤖 Programování
40.00