BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU

Počet stran:
6
Velikost: 3.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby.

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • vytváření základů pro práci s informacemi
  • vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • využití získaných obrazců k dalším tvořivým činnostem, podpora fantazie dětí
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Spojit se může s dalším výtvarným dotvořením.

Proužky s šipkami a číslem ve žlutém poli vystříhneme. Na jejich zadní stranu nalepíme kontrolní výsledný obrázek, který má stejné číslo.

Výsledný obrázek nám ukazuje, zda včelka začíná volbou vpřed nebo zpět podle černých teček jako očí a pomůže nám tak umístit včelku na plochu papíru tak, aby se obrázek vešel.....dále v návodu

Soubor obsahuje:

  • 6 stránek 
  • s 16 kartičkami plánků kreslících motivů
  • kartičky s výsledným obrázkem (který připomíná: kruh, dopravní značku, větrník, dlouhý větrník, helmu, mašličku, tučňáka, střevíc s podpatkem, sněhuláka, kopeček pro krtka, kytku, deštník, stromek, kotvu, ufona, ptáčka)

Další produkty od autora EDUbeezr

399819
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky k desce 6x4 pole na Bee-bota. Reálné fotografie přírodnin. Děti přiřazují správně list
40.00 Kč
214301
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky k průhledné desce 5x4 pole na Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu
35.00 Kč
320786
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech vědomě
40.00 Kč
252868
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si
40.00 Kč
BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU BEE-BOT KRESLÍ DLE PLÁNKU
Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: vytváření základů pro práci s informacemi vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení rozvoj kooperativních dovedností chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině využití získaných obrazců k dalším tvořivým činnostem, podpora fantazie dětí prohlubovat logické myšlení při programování robota Spojit se může s dalším výtvarným dotvořením. Proužky s šipkami a číslem ve žlutém poli vystříhneme. Na jejich zadní stranu nalepíme kontrolní výsledný obrázek, který má stejné číslo. Výsledný obrázek nám ukazuje, zda včelka začíná volbou vpřed nebo zpět podle černých teček jako očí a pomůže nám tak umístit včelku na plochu papíru tak, aby se obrázek vešel.....dále v návodu Soubor obsahuje: 6 stránek  s 16 kartičkami plánků kreslících motivů kartičky s výsledným obrázkem (který připomíná: kruh, dopravní značku, větrník, dlouhý větrník, helmu, mašličku, tučňáka, střevíc s podpatkem, sněhuláka, kopeček pro krtka, kytku, deštník, stromek, kotvu, ufona, ptáčka)
UUCZ-214304
Informatika>Pracovní činnosti>Výtvarná výchova>Didaktické hry>Projekty>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Programování
35.00