BEE-BOT KAMPAK DOJDEŠ?

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 3.54 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EDUbeezr
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Vzdělávací didaktické kartičky k průhledné desce 5x4 pole na Bee-bota.

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • vytváření základů pro práci s informacemi
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Proužky se šipkami vystříhneme a na jejich druhou stranu nalepíme kontrolní obrázky (označení ve žlutém poli proužku (např.C2) musí souhlasit s červeným polem - oblast startu na kontrolní kartě. Zelené pole kontrolní karty označuje cíl-kam včelka dojde, pokud dítě cestu zadá správně.

Start je z pole uvedeném na žlutém kruhu (z červeného bodu kontrolní karty vzadu)

Děti dle zadaných plánků naprogramují včelku.

Učitel může už vlastní zvolené karty rozmístit záměrně, protože dle kontrolní karty ví, kam má včelka dojít - tedy například do pole D1 umístí tvar a do pole C4 objekt, který tvar obsahuje.

 

Variabilita úkolů je velká a jde napasovat na množství vzdělávacích oblastí:

  • Výrobky z mléka, ovoce, zeleniny, mouky,aj.
  • Barevné kontejnery a odpadky
  • Oblečení -stejná indicie na obrázku - jaká? -kousek vzoru, tvaru, ap.
  • Vložíme fotografie dětí ze třídy - navštívím kamaráda -jakého? -moment překvapení. Kamarádi spolu poté vytvoří dvojici a mohou spolu tančit, hrát si, jít na procházku apod....
  • Obrázky 10 dětí a 10 činností - moment překvapení jakou činnost bee-bot dítěti vylosuje - s tím si může jít hrát
  • Pravdy x nepravdy (z pozice na "jablku" dojede na cíl -fialovou barvu. Je jablko fialové?

 

Potřebujeme:

Bee-bota, průhlednou folii s políčky 5x4, plánky, libovolné obrázky ze zásob učitele na všechna hrací pole-tedy 20

Soubor obsahuje:

  • 4 strany:
  • 3 strany se zadanými cestami
  • 1 strana s výsledky řešení - kontrolní kartičky

Další produkty od autora EDUbeezr

399819
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky k desce 6x4 pole na Bee-bota. Reálné fotografie přírodnin. Děti přiřazují správně list
40.00 Kč
245414
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo
40.00 Kč
703974
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Poutavá Legenda o svatém Martinovi jistě bude děti motivovat k samostatnému převyprávění příběhu prostřednictvím obrázků
40.00 Kč
252868
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si
40.00 Kč
BEE-BOT KAMPAK DOJDEŠ? BEE-BOT KAMPAK DOJDEŠ?
Vzdělávací didaktické kartičky k průhledné desce 5x4 pole na Bee-bota.Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:vytváření základů pro práci s informacemi rozvoj kooperativních dovedností chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v roviněprohlubovat logické myšlení při programování robotaProužky se šipkami vystříhneme a na jejich druhou stranu nalepíme kontrolní obrázky (označení ve žlutém poli proužku (např.C2) musí souhlasit s červeným polem - oblast startu na kontrolní kartě. Zelené pole kontrolní karty označuje cíl-kam včelka dojde, pokud dítě cestu zadá správně. Start je z pole uvedeném na žlutém kruhu (z červeného bodu kontrolní karty vzadu) Děti dle zadaných plánků naprogramují včelku. Učitel může už vlastní zvolené karty rozmístit záměrně, protože dle kontrolní karty ví, kam má včelka dojít - tedy například do pole D1 umístí tvar a do pole C4 objekt, který tvar obsahuje.   Variabilita úkolů je velká a jde napasovat na množství vzdělávacích oblastí: Výrobky z mléka, ovoce, zeleniny, mouky,aj. Barevné kontejnery a odpadky Oblečení -stejná indicie na obrázku - jaká? -kousek vzoru, tvaru, ap. Vložíme fotografie dětí ze třídy - navštívím kamaráda -jakého? -moment překvapení. Kamarádi spolu poté vytvoří dvojici a mohou spolu tančit, hrát si, jít na procházku apod.... Obrázky 10 dětí a 10 činností - moment překvapení jakou činnost bee-bot dítěti vylosuje - s tím si může jít hrát Pravdy x nepravdy (z pozice na "jablku" dojede na cíl -fialovou barvu. Je jablko fialové?   Potřebujeme: Bee-bota, průhlednou folii s políčky 5x4, plánky, libovolné obrázky ze zásob učitele na všechna hrací pole-tedy 20 Soubor obsahuje: 4 strany: 3 strany se zadanými cestami 1 strana s výsledky řešení - kontrolní kartičky
UUCZ-214301
Informatika>Matematika>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🤖 Programování>🔍 Šifry
35.00