Emoji

Předmět:
Počet stran:
57
Velikost: 8.73 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající VP
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 100 kartiček s emoji a větami vyjadřujícími různé emoce, situace a aktivity spojené s každodenním životem.
  • 100 kartiček s návrhem řešení.
  • 24 návrhů příběhů vytvořených z emoji, které slouží jako inspirace pro tvorbu vlastních příběhů.
  • 24 možných příběhů dle zadání.
  • Kartičky s emoji pro tvorbu vlastního příběhu.
  • Příklad reflexe.

Popis aktivity: Žáci 4. ročníku se v hodině informatiky seznámí s různými emoji, které vyjadřují emoce a situace z každodenního života. Cílem aktivity je naučit se rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace, porozumět jejich významu a používat emoji při tvorbě vět nebo příběhů.

Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s emoji a větou. Jejich úkolem je:

  • Vyjádřit, co daná věta sestavená z emoji znamená.
  • Vymyslet příběh, který by odpovídal emoji příběhu.
  • Vytvořit vlastní větu nebo příběh.
  • Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.

Cíl aktivity:

  • Rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace zobrazené pomocí emoji.
  • Používat emoji k vyjádření pocitů a situací ve větách a příbězích.
  • Rozvíjet kreativitu a komunikační dovednosti při tvorbě vlastních příběhů.
  • Pochopit význam symbolů a jejich použití v digitální komunikaci.

Další produkty od autora VP

741634
Anglický jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 128 kartiček s různými kategoriemi pro rychlé pojmenovávání věcí v anglickém jazyce (např. zvířata
35.00 Kč
2029
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Celkem 24 stran pracovní listů. Např. 12 stran po 4 časech - přiřazování (celá, čtvrt, půl, třičtvrtě - o'clock, quarter
35.00 Kč
745883
Matematika
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada 20 matematických řetězců zaměřených na procvičování počítání v rozmezí čísel do 10. Barevná i
30.00 Kč
2485
Informatika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Plakáty (A4,A5) a přehledy pro žáky. Obsah: 14 plakátů (velikost A4), 14 plakátů (velikost A5), malé karty s klávesovými
30.00 Kč
Emoji Emoji
Obsah materiálu:
100 kartiček s emoji a větami vyjadřujícími různé emoce, situace a aktivity spojené s každodenním životem.
100 kartiček s návrhem řešení.
24 návrhů příběhů vytvořených z emoji, které slouží jako inspirace pro tvorbu vlastních příběhů.
24 možných příběhů dle zadání.
Kartičky s emoji pro tvorbu vlastního příběhu.
Příklad reflexe.
Popis aktivity: Žáci 4. ročníku se v hodině informatiky seznámí s různými emoji, které vyjadřují emoce a situace z každodenního života. Cílem aktivity je naučit se rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace, porozumět jejich významu a používat emoji při tvorbě vět nebo příběhů.Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s emoji a větou. Jejich úkolem je:
Vyjádřit, co daná věta sestavená z emoji znamená.
Vymyslet příběh, který by odpovídal emoji příběhu.
Vytvořit vlastní větu nebo příběh.
Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.Cíl aktivity:
Rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace zobrazené pomocí emoji.
Používat emoji k vyjádření pocitů a situací ve větách a příbězích.
Rozvíjet kreativitu a komunikační dovednosti při tvorbě vlastních příběhů.
Pochopit význam symbolů a jejich použití v digitální komunikaci.
UUCZ-739375
Informatika>Demonstrační obrázky - kartičky>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00