Emoji

Předmět:
Počet stran:
57
Velikost: 8.73 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PV
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 100 kartiček s emoji a větami vyjadřujícími různé emoce, situace a aktivity spojené s každodenním životem.
  • 100 kartiček s návrhem řešení.
  • 24 návrhů příběhů vytvořených z emoji, které slouží jako inspirace pro tvorbu vlastních příběhů.
  • 24 možných příběhů dle zadání.
  • Kartičky s emoji pro tvorbu vlastního příběhu.
  • Příklad reflexe.

Popis aktivity: Žáci 4. ročníku se v hodině informatiky seznámí s různými emoji, které vyjadřují emoce a situace z každodenního života. Cílem aktivity je naučit se rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace, porozumět jejich významu a používat emoji při tvorbě vět nebo příběhů.

Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s emoji a větou. Jejich úkolem je:

  • Vyjádřit, co daná věta sestavená z emoji znamená.
  • Vymyslet příběh, který by odpovídal emoji příběhu.
  • Vytvořit vlastní větu nebo příběh.
  • Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.

Cíl aktivity:

  • Rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace zobrazené pomocí emoji.
  • Používat emoji k vyjádření pocitů a situací ve větách a příbězích.
  • Rozvíjet kreativitu a komunikační dovednosti při tvorbě vlastních příběhů.
  • Pochopit význam symbolů a jejich použití v digitální komunikaci.

Další produkty od autora Veronika Pospíšilová

737656
Informatika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření
40.00 Kč
736839
Informatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Název: Řešení problémů s digitálním zařízením Cílová skupina: Žáci druhého stupně základní školy Obsah materiálu: 48
45.00 Kč
2785
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: 10 témat (20 kartiček/1 téma) pro vypravování příběhů, šablona na psaní příběhu. Celkem tedy 200 kartiček. Témata
30.00 Kč
736914
Informatika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Název: Digitální stopa - situace Cílová skupina: Žáci druhého stupně základní školy Obsah materiálu: 50 kartiček s
50.00 Kč
Emoji Emoji
Obsah materiálu:
100 kartiček s emoji a větami vyjadřujícími různé emoce, situace a aktivity spojené s každodenním životem.
100 kartiček s návrhem řešení.
24 návrhů příběhů vytvořených z emoji, které slouží jako inspirace pro tvorbu vlastních příběhů.
24 možných příběhů dle zadání.
Kartičky s emoji pro tvorbu vlastního příběhu.
Příklad reflexe.
Popis aktivity: Žáci 4. ročníku se v hodině informatiky seznámí s různými emoji, které vyjadřují emoce a situace z každodenního života. Cílem aktivity je naučit se rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace, porozumět jejich významu a používat emoji při tvorbě vět nebo příběhů.Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s emoji a větou. Jejich úkolem je:
Vyjádřit, co daná věta sestavená z emoji znamená.
Vymyslet příběh, který by odpovídal emoji příběhu.
Vytvořit vlastní větu nebo příběh.
Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.Cíl aktivity:
Rozpoznávat a pojmenovávat emoce a situace zobrazené pomocí emoji.
Používat emoji k vyjádření pocitů a situací ve větách a příbězích.
Rozvíjet kreativitu a komunikační dovednosti při tvorbě vlastních příběhů.
Pochopit význam symbolů a jejich použití v digitální komunikaci.
UUCZ-739375
Informatika>Demonstrační obrázky - kartičky>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00