Aktivita „Jak se cítím?“ – Emoční karty pro děti

Tato aktivita je navržena tak, aby dětem pomohla lépe pochopit a vyjádřit jejich pocity a emoce. 🎭💖 12 kartiček s různými emocemi nabízí zábavný a interaktivní způsob, jak se děti mohou naučit rozpoznávat a zvládat své vlastní pocity. 🌈 Každá kartička se zaměřuje na jednu konkrétní emoci, kterou děti zažívají v každodenním životě, a pomáhá jim lépe ji pochopit a vyjádřit. 😊

Co obsahují kartičky?

Každá kartička má:

  1. Ilustraci s konkrétní situací, která zobrazuje danou emoci.
  2. Dvě otázky, které pomáhají dětem přemýšlet o své vlastní zkušenosti s touto emocí:
    • První otázka se zaměřuje na osobní zážitek dítěte s danou emocí.
    • Druhá otázka podněcuje dítě k přemýšlení, jak tuto emoci zvládnout nebo co mu pomůže, když se tak cítí.
  3. Úkol, který dětem umožňuje procvičit si danou emoci ve formě hry. Úkoly zahrnují například napodobení výrazu, ukázání emoce před zrcadlem nebo hledání způsobu, jak se zklidnit, když se cítí frustrované nebo naštvané.
Jak pomáhá tato aktivita?
  • Rozvoj emoční inteligence: Děti se naučí rozpoznávat různé emoce, pojmenovávat je a chápat, jak se s nimi vypořádat. To posiluje jejich schopnost rozumět sobě i ostatním.
  • Posílení sebereflexe: Díky otázkám se děti naučí o svých emocích přemýšlet, což je klíčové pro jejich emoční vývoj.
  • Zábavná a interaktivní forma: Úkoly na kartičkách nejsou jen teoretické, ale umožňují dětem aktivně zapojit tělo i mysl do procesu učení.
  • Podpora pozitivního chování: Aktivita je navržena tak, aby děti dokázaly najít způsoby, jak lépe zvládat negativní emoce, jako je frustrace nebo vztek, a učily se být vděčné a šťastné v pozitivních chvílích.

Další produkty od autora Bc. Nikola Knotková

707958
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tato sada obsahuje 17 různých sportů, které vám přinesou spoustu zábavy a nových poznatků! 🏀⚽️🎿 Každý sport je stručně
25.00 Kč
724460
Český jazyk - čtení
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato aktivita je ideální pro děti, které se učí rozpoznávat a přiřazovat počáteční slabiky slov. Pomocí předem
25.00 Kč
721932
Český jazyk - čtení
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tato aktivita je ideální pro děti, které mají rády psy 🐕 a chtějí se o nich dozvědět více! Obsahuje 30 různých plemen
25.00 Kč
887602
Občanská výchova
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
Objev svět dospělých očima dětí! 🧠🛠️👩‍🍳 Tato aktivita přináší 36+ zábavných kartiček o různých povoláních, které jsou
25.00 Kč
Aktivita „Jak se cítím?“ – Emoční karty pro děti Aktivita „Jak se cítím?“ – Emoční karty pro děti
Tato aktivita je navržena tak, aby dětem pomohla lépe pochopit a vyjádřit jejich pocity a emoce. 🎭💖 12 kartiček s různými emocemi nabízí zábavný a interaktivní způsob, jak se děti mohou naučit rozpoznávat a zvládat své vlastní pocity. 🌈 Každá kartička se zaměřuje na jednu konkrétní emoci, kterou děti zažívají v každodenním životě, a pomáhá jim lépe ji pochopit a vyjádřit. 😊Co obsahují kartičky?Každá kartička má:Ilustraci s konkrétní situací, která zobrazuje danou emoci.Dvě otázky, které pomáhají dětem přemýšlet o své vlastní zkušenosti s touto emocí:První otázka se zaměřuje na osobní zážitek dítěte s danou emocí.Druhá otázka podněcuje dítě k přemýšlení, jak tuto emoci zvládnout nebo co mu pomůže, když se tak cítí.Úkol, který dětem umožňuje procvičit si danou emoci ve formě hry. Úkoly zahrnují například napodobení výrazu, ukázání emoce před zrcadlem nebo hledání způsobu, jak se zklidnit, když se cítí frustrované nebo naštvané.Jak pomáhá tato aktivita?Rozvoj emoční inteligence: Děti se naučí rozpoznávat různé emoce, pojmenovávat je a chápat, jak se s nimi vypořádat. To posiluje jejich schopnost rozumět sobě i ostatním.Posílení sebereflexe: Díky otázkám se děti naučí o svých emocích přemýšlet, což je klíčové pro jejich emoční vývoj.Zábavná a interaktivní forma: Úkoly na kartičkách nejsou jen teoretické, ale umožňují dětem aktivně zapojit tělo i mysl do procesu učení.Podpora pozitivního chování: Aktivita je navržena tak, aby děti dokázaly najít způsoby, jak lépe zvládat negativní emoce, jako je frustrace nebo vztek, a učily se být vděčné a šťastné v pozitivních chvílích.
UUCZ-835835
Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🏫✏️Zápis do ZŠ>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
25.00