Aktivita „Jak se cítím?“ – Emoční karty pro děti

Tato aktivita je navržena tak, aby dětem pomohla lépe pochopit a vyjádřit jejich pocity a emoce. 🎭💖 12 kartiček s různými emocemi nabízí zábavný a interaktivní způsob, jak se děti mohou naučit rozpoznávat a zvládat své vlastní pocity. 🌈 Každá kartička se zaměřuje na jednu konkrétní emoci, kterou děti zažívají v každodenním životě, a pomáhá jim lépe ji pochopit a vyjádřit. 😊

Co obsahují kartičky?

Každá kartička má:

  1. Ilustraci s konkrétní situací, která zobrazuje danou emoci.
  2. Dvě otázky, které pomáhají dětem přemýšlet o své vlastní zkušenosti s touto emocí:
    • První otázka se zaměřuje na osobní zážitek dítěte s danou emocí.
    • Druhá otázka podněcuje dítě k přemýšlení, jak tuto emoci zvládnout nebo co mu pomůže, když se tak cítí.
  3. Úkol, který dětem umožňuje procvičit si danou emoci ve formě hry. Úkoly zahrnují například napodobení výrazu, ukázání emoce před zrcadlem nebo hledání způsobu, jak se zklidnit, když se cítí frustrované nebo naštvané.
Jak pomáhá tato aktivita?
  • Rozvoj emoční inteligence: Děti se naučí rozpoznávat různé emoce, pojmenovávat je a chápat, jak se s nimi vypořádat. To posiluje jejich schopnost rozumět sobě i ostatním.
  • Posílení sebereflexe: Díky otázkám se děti naučí o svých emocích přemýšlet, což je klíčové pro jejich emoční vývoj.
  • Zábavná a interaktivní forma: Úkoly na kartičkách nejsou jen teoretické, ale umožňují dětem aktivně zapojit tělo i mysl do procesu učení.
  • Podpora pozitivního chování: Aktivita je navržena tak, aby děti dokázaly najít způsoby, jak lépe zvládat negativní emoce, jako je frustrace nebo vztek, a učily se být vděčné a šťastné v pozitivních chvílích.

Další produkty od autora Bc. Nikola Knotková

835922
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Tato aktivita je navržena pro děti, aby objevily různé profesní světy a podpořily jejich představivost a rozvoj
25.00 Kč
876582
Český jazyk - čtení genetickou metodou
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Sada „Čtení s porozuměním – Zvířátka“ je ideální pomůckou pro rodiče, pedagogy i vychovatele, kteří chtějí u dětí
25.00 Kč
696485
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tento soubor autorských příběhů s kontrolními otázkami nabízí poutavé příběhy doplněné otázkami, které rozvíjejí
35.00 Kč
877960
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Tato aktivita je skvělým způsobem, jak dětem zábavnou formou rozšířit slovní zásobu a naučit je rozpoznávat zvířata a
25.00 Kč
Aktivita „Jak se cítím?“ – Emoční karty pro děti Aktivita „Jak se cítím?“ – Emoční karty pro děti
Tato aktivita je navržena tak, aby dětem pomohla lépe pochopit a vyjádřit jejich pocity a emoce. 🎭💖 12 kartiček s různými emocemi nabízí zábavný a interaktivní způsob, jak se děti mohou naučit rozpoznávat a zvládat své vlastní pocity. 🌈 Každá kartička se zaměřuje na jednu konkrétní emoci, kterou děti zažívají v každodenním životě, a pomáhá jim lépe ji pochopit a vyjádřit. 😊Co obsahují kartičky?Každá kartička má:Ilustraci s konkrétní situací, která zobrazuje danou emoci.Dvě otázky, které pomáhají dětem přemýšlet o své vlastní zkušenosti s touto emocí:První otázka se zaměřuje na osobní zážitek dítěte s danou emocí.Druhá otázka podněcuje dítě k přemýšlení, jak tuto emoci zvládnout nebo co mu pomůže, když se tak cítí.Úkol, který dětem umožňuje procvičit si danou emoci ve formě hry. Úkoly zahrnují například napodobení výrazu, ukázání emoce před zrcadlem nebo hledání způsobu, jak se zklidnit, když se cítí frustrované nebo naštvané.Jak pomáhá tato aktivita?Rozvoj emoční inteligence: Děti se naučí rozpoznávat různé emoce, pojmenovávat je a chápat, jak se s nimi vypořádat. To posiluje jejich schopnost rozumět sobě i ostatním.Posílení sebereflexe: Díky otázkám se děti naučí o svých emocích přemýšlet, což je klíčové pro jejich emoční vývoj.Zábavná a interaktivní forma: Úkoly na kartičkách nejsou jen teoretické, ale umožňují dětem aktivně zapojit tělo i mysl do procesu učení.Podpora pozitivního chování: Aktivita je navržena tak, aby děti dokázaly najít způsoby, jak lépe zvládat negativní emoce, jako je frustrace nebo vztek, a učily se být vděčné a šťastné v pozitivních chvílích.
UUCZ-835835
Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🏫✏️Zápis do ZŠ>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
25.00