LIDSKÉ TĚLO
SVĚTELNÝ PANEL + BEE-BOT
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který obsahuje aktivity rozvíjející grafomotoriku, zrakové vnímaní, sluchové vnímání, prostorovou orientaci a další oblasti. Součástí tohoto materiálů jsou aktivity pro světelný panel a BEE-BOTA.
AKTIVITY K SVĚTELNÉMU PANELU
Materiál je určen ke světelnému panelu, obsahuje 5 aktivit a 15 variant k aktivitám. Vše je podrobně vysvětleno a popsáno.
Tento soubor obsahuje:
1. Čtyři pracovní listy na procvičení grafomotoriky (obsahuje 3 varianty, jak s pracovním listem pracovat).
2. Jaký obrázek nepatří mezi části lidského těla? (2 druhy velikosti; obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat).
3. Najdi správnou cestu - 2x bludiště (obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat).
4.Počet slabik - vytleskej a vybarvi ( 2 druhy velikosti; obsahuje 4 varianty, jak s úkolem pracovat).
5. Doplň správně řadu obrázků (obsahuje 1 variantu, jak s úkolem pracovat).
BEE- BOT
Materiál obsahuje:
• 3 aktivity s návodem
Najdi druhou půlku obrázku
Programování
První písmeno
• 34 karet s obrázky
• 12 karet s písmeny
• 12 programovacích karet (2 obtížnosti)
• 2 programovací předlohy (2 varianty)
Aktivity jsou kompatibilní s průhlednou podložkou pro BEE-BOTA.
IG: iwet_kreativne
Tato brožura je výukovým materiálem, který rozvíjí u dětí tyto klíčové kompetence:
- kompetence k učení (klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí);
- kompetence k řešení problémů (nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu);
- komunikativní kompetence (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím);
- sociální a personální kompetence (samostatně rozhoduje o svých činnostech; umí si vytvořit svůj názor
a vyjádřit je); - činnostní a občanské kompetence (ví, že není jedno, v jakém prostředí žije, uvědomuje si, že se svým chováním na něm podílí a že je může ovlivnit).
Dále rozvíjí tyto dílčí cíle:
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních)
- vytváření pro práci s informacemi
- osvojení si poznatků a dovedností potřebných k vykonávání jednoduchých činností
- rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností verbálních i neverbálních