Porovnáváme digitální zařízení

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
12
Velikost: 6.35 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lenka Syrová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2024
Sdílet:

použití: digitální zařízení – stolní počítač, notebook, tablet, chytrý telefon, výhody, nevýhody, užití digitálních zařízení

OBSAH MATERIÁLU:

•1 strana s barevnými obrázky digitálních zařízení – stolní PC, notebook, tablet, chytrý telefon
•1 strana s čb obrázky digitálních zařízení – stolní PC, notebook, tablet, chytrý telefon
•kartičky k nastříhání pro práci skupiny – názvy digitálních zařízení
•záznamová tabulka k porovnání digitálních zařízení,   na jednom listu formátu A4 jsou 2 tabulky, slouží jako zápis do sešitu
•1 záznamová tabulka bez vypsaných parametrů  k porovnání ve sloupci (možnost zvolit si vlastní kritéria)
•metodický návod návrhu práce s materiálem
 

UŽITÍ MATERIÁLU:

Materiál je vhodný k základnímu seznámení  s digitálními zařízeními v hodině informatiky ve 4. ročníku. Žáci jednotlivá zařízení porovnají a uvedou k jakým činnostem je nejvíce používají.

Doporučuji realizovat ve 2 vyučovacích hodinách, aby byl dostatečný prostor pro práci žáků i shrnutí.

Další produkty od autora Lenka Syrová

773230
Český jazyk - čtení genetickou metodou
1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Na jednom listu A4 jsou 4 tabulky ke čtení. Jedná se o tabulky pro genetickou metodu čtení, obsahují velká tiskací
40.00 Kč
738637
Český jazyk
3., 4., 5.
Postřehovky
OKRUHY: vyjmenovaná slova po L, didaktická hra, postřehovka, psací písmo OBSAH MATERIÁLU: •celkem 2 verze postřehové hry
55.00 Kč
751188
Matematika
1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
OBSAH MATERIÁLU: 16 her domino k procvičení počítání do 20 Každá hra obsahuje 14 kartiček. DOMINO 1 – sčítání a odčítání
65.00 Kč
740203
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
použití : didaktická hra, skupinová aktivita, čtení s porozuměním, učení v pohybu, relaxační aktivita OBSAH MATERIÁLU:
42.00 Kč
Porovnáváme digitální zařízení Porovnáváme digitální zařízení
použití: digitální zařízení – stolní počítač, notebook, tablet, chytrý telefon, výhody, nevýhody, užití digitálních zařízeníOBSAH MATERIÁLU:
•1 strana s barevnými obrázky digitálních zařízení – stolní PC, notebook, tablet, chytrý telefon
•1 strana s čb obrázky digitálních zařízení – stolní PC, notebook, tablet, chytrý telefon
•kartičky k nastříhání pro práci skupiny – názvy digitálních zařízení
•záznamová tabulka k porovnání digitálních zařízení,   na jednom listu formátu A4 jsou 2 tabulky, slouží jako zápis do sešitu
•1 záznamová tabulka bez vypsaných parametrů  k porovnání ve sloupci (možnost zvolit si vlastní kritéria)
•metodický návod návrhu práce s materiálem
 
UŽITÍ MATERIÁLU:Materiál je vhodný k základnímu seznámení  s digitálními zařízeními v hodině informatiky ve 4. ročníku. Žáci jednotlivá zařízení porovnají a uvedou k jakým činnostem je nejvíce používají.Doporučuji realizovat ve 2 vyučovacích hodinách, aby byl dostatečný prostor pro práci žáků i shrnutí.
UUCZ-746091
Informatika>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>3.>4.>5.
36.00