Barevná dálnice - barvy a směr

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 1.41 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • pracovní list s dálnicí
  • 13 barevných autíček orientovaných v obou směrech (doprava a doleva)
  • 60 kartiček s barevnými předlohami pro přiřazování a procvičování
 

Výukový charakter:

Materiál je navržen k procvičování barev a prostorové orientace. Děti pracují se základními pojmy „doprava“ a „doleva“ zábavnou formou s barevnými autíčky na dálnici. Mají za úkol přiřazovat autíčka podle barevných předloh a zároveň určovat, zda autíčka jedou vpravo nebo vlevo. 

  • Prostorová orientace: Děti si osvojují pojmy „doprava“ a „doleva“ a učí se je aplikovat v praxi při přiřazování autíček na dálnici.
  • Rozpoznávání barev: Různobarevná autíčka umožňují dětem procvičit vizuální diskriminaci a zlepšit schopnost rozlišovat a pojmenovávat barvy.
  • Logické myšlení: Při práci s kartičkami musí děti logicky přiřadit autíčka podle směru a barvy, což podporuje rozvoj analytických schopností.
  • Jemná motorika: Při vystřihování a manipulaci s kartičkami děti procvičují úchop, přesnost a koordinaci ruky a oka.
 

Metodický návod:

Materiál lze využít různými způsoby pro individuální i skupinovou práci:

  • Individuální práce: Dítě samostatně přiřazuje autíčka podle směru a barevné předlohy na dálnici. Tato aktivita je ideální pro rozvoj samostatnosti a soustředění.
  • Skupinová práce: Děti mohou pracovat v malých skupinách, kde si navzájem pomáhají s přiřazováním autíček, nebo mohou soutěžit, kdo rychleji a správně umístí autíčka na dálnici.
  • Speciální pedagogika: Materiál je vhodný i pro děti s vývojovými potřebami. Pomáhá jim porozumět základním prostorovým pojmům, a zároveň podporuje zrakové a motorické dovednosti.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

729461
Logopedie
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 60 kartiček s vánočními perníčky, na kterých děti porovnávají, zda je „více“, „méně“ nebo „stejně“ a
40.00 Kč
686119
Logopedie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Postřehovky
Obsah materiálu: Pracovní list s tabulkou pro doplňování dinosaurů 9 kartiček s dinosaury 40 hracích kartiček s
35.00 Kč
727538
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Obsah materiálu: 57 karet s příklady (možnost laminace a práce s mazací fixou pro opakované použití) 13 prázdných karet
35.00 Kč
683638
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Tabulka POČÍTEJ DO 10 Obsah materiálu: Tento materiál je zaměřen na procvičování počítání do 10 formou hravé aktivity s
30.00 Kč
Barevná dálnice - barvy a směr Barevná dálnice - barvy a směr
Obsah materiálu:pracovní list s dálnicí13 barevných autíček orientovaných v obou směrech (doprava a doleva)60 kartiček s barevnými předlohami pro přiřazování a procvičování
 
Výukový charakter:Materiál je navržen k procvičování barev a prostorové orientace. Děti pracují se základními pojmy „doprava“ a „doleva“ zábavnou formou s barevnými autíčky na dálnici. Mají za úkol přiřazovat autíčka podle barevných předloh a zároveň určovat, zda autíčka jedou vpravo nebo vlevo. Prostorová orientace: Děti si osvojují pojmy „doprava“ a „doleva“ a učí se je aplikovat v praxi při přiřazování autíček na dálnici.Rozpoznávání barev: Různobarevná autíčka umožňují dětem procvičit vizuální diskriminaci a zlepšit schopnost rozlišovat a pojmenovávat barvy.Logické myšlení: Při práci s kartičkami musí děti logicky přiřadit autíčka podle směru a barvy, což podporuje rozvoj analytických schopností.Jemná motorika: Při vystřihování a manipulaci s kartičkami děti procvičují úchop, přesnost a koordinaci ruky a oka.
 
Metodický návod:Materiál lze využít různými způsoby pro individuální i skupinovou práci:Individuální práce: Dítě samostatně přiřazuje autíčka podle směru a barevné předlohy na dálnici. Tato aktivita je ideální pro rozvoj samostatnosti a soustředění.Skupinová práce: Děti mohou pracovat v malých skupinách, kde si navzájem pomáhají s přiřazováním autíček, nebo mohou soutěžit, kdo rychleji a správně umístí autíčka na dálnici.Speciální pedagogika: Materiál je vhodný i pro děti s vývojovými potřebami. Pomáhá jim porozumět základním prostorovým pojmům, a zároveň podporuje zrakové a motorické dovednosti.
UUCZ-697863
Logopedie>Strukturované učení>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🎨 Barvy>🚘 Dopravní prostředky
35.00