Sluchové vnímání s propojením hemisfér

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 879.41 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Viktorie Jirková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2025
Sdílet:

Sluchové vnímání s propojením hemisfér.

Úkoly, které podporují propojení obou mozkových hemisfér, koordinaci oko - ruka, sluchové rozlišování, zlepšení koncentrace a pozorností. Jsou vhodné pro předškolní věk, děti s vývojovou dysfázií, dyslexií, dysgrafií, ADHD nebo PAS.

Návod:

Ujistěte se, že dítě rozumí všem obrázkům. Pokud nerozumí, doporučuje se procvičovat hravě tím, že vystřihnete obrázky a dítě musí najít pojmenovaný obrázek. K tomu lze použít také různé pomůcky (viz foto).

Poté, co dítě rozumí obrázkům, začněte procvičovat propojení hemisfér. Pojmenujte obrázek a dítě musí zvednout prst podle toho, kde se obrázek nachází. Začněte s jednou rukou, střídavě měňte ruce, a když bude dítě sebejistější, procvičujte s oběma rukama současně. 

Slova byla vybrána tak, aby měla podobný zvuk.

10 listů

Další produkty od autora Viktorie Jirková

8222
Český jazyk
3.
Výzdoba třídy
Hra Expedice Zoo je skvělou motivací pro žáky 3. tříd. Je zaměřená hlavně na vyjmenovaná slova, na násobilku a na slovní
49.00 Kč
2455
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Zajímavé procvičování matematických znalostí (násobení, sčítání a odečítaní přes 20 a do 100) pro druhou a třetí třídu
35.00 Kč
3295
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Ostatní
"Kufřík na prázdninové zážitky" na rok 2020. Kufřík je rozdělen pro kluky a pro holky, pro každého z nich je připraveno
0.00 Kč
553361
Logopedie
MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Cvičení na porozumění řeči je určené pro děti v předškolním věku, pro zápis do školy a pro trénování dětí s různými
25.00 Kč
Sluchové vnímání s propojením hemisfér Sluchové vnímání s propojením hemisfér
Sluchové vnímání s propojením hemisfér.Úkoly, které podporují propojení obou mozkových hemisfér, koordinaci oko - ruka, sluchové rozlišování, zlepšení koncentrace a pozorností. Jsou vhodné pro předškolní věk, děti s vývojovou dysfázií, dyslexií, dysgrafií, ADHD nebo PAS.Návod:Ujistěte se, že dítě rozumí všem obrázkům. Pokud nerozumí, doporučuje se procvičovat hravě tím, že vystřihnete obrázky a dítě musí najít pojmenovaný obrázek. K tomu lze použít také různé pomůcky (viz foto).Poté, co dítě rozumí obrázkům, začněte procvičovat propojení hemisfér. Pojmenujte obrázek a dítě musí zvednout prst podle toho, kde se obrázek nachází. Začněte s jednou rukou, střídavě měňte ruce, a když bude dítě sebejistější, procvičujte s oběma rukama současně. Slova byla vybrána tak, aby měla podobný zvuk.10 listů
UUCZ-837253
Logopedie>Pracovní listy>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🏫✏️Zápis do ZŠ
59.00