Sluchové vnímání s propojením hemisfér

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 879.41 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Viktorie Jirková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2025
Sdílet:

Sluchové vnímání s propojením hemisfér.

Úkoly, které podporují propojení obou mozkových hemisfér, koordinaci oko - ruka, sluchové rozlišování, zlepšení koncentrace a pozorností. Jsou vhodné pro předškolní věk, děti s vývojovou dysfázií, dyslexií, dysgrafií, ADHD nebo PAS.

Návod:

Ujistěte se, že dítě rozumí všem obrázkům. Pokud nerozumí, doporučuje se procvičovat hravě tím, že vystřihnete obrázky a dítě musí najít pojmenovaný obrázek. K tomu lze použít také různé pomůcky (viz foto).

Poté, co dítě rozumí obrázkům, začněte procvičovat propojení hemisfér. Pojmenujte obrázek a dítě musí zvednout prst podle toho, kde se obrázek nachází. Začněte s jednou rukou, střídavě měňte ruce, a když bude dítě sebejistější, procvičujte s oběma rukama současně. 

Slova byla vybrána tak, aby měla podobný zvuk.

10 listů

Další produkty od autora Viktorie Jirková

3295
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Ostatní
"Kufřík na prázdninové zážitky" na rok 2020. Kufřík je rozdělen pro kluky a pro holky, pro každého z nich je připraveno
0.00 Kč
2455
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Zajímavé procvičování matematických znalostí (násobení, sčítání a odečítaní přes 20 a do 100) pro druhou a třetí třídu
35.00 Kč
56556
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Pří práci na Lapbooku si můžete s dětmi procvičovat malou násobilku. S pomocí obrázků si dětí lehce zapamatují násobky
49.00 Kč
843758
Logopedie
MŠ, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Hra, která slouží k rozvíjení koncentrace a soustředěnosti, zlepšuje pozornost a propojuje hemisféry mozku. Může být
40.00 Kč
Sluchové vnímání s propojením hemisfér Sluchové vnímání s propojením hemisfér
Sluchové vnímání s propojením hemisfér.Úkoly, které podporují propojení obou mozkových hemisfér, koordinaci oko - ruka, sluchové rozlišování, zlepšení koncentrace a pozorností. Jsou vhodné pro předškolní věk, děti s vývojovou dysfázií, dyslexií, dysgrafií, ADHD nebo PAS.Návod:Ujistěte se, že dítě rozumí všem obrázkům. Pokud nerozumí, doporučuje se procvičovat hravě tím, že vystřihnete obrázky a dítě musí najít pojmenovaný obrázek. K tomu lze použít také různé pomůcky (viz foto).Poté, co dítě rozumí obrázkům, začněte procvičovat propojení hemisfér. Pojmenujte obrázek a dítě musí zvednout prst podle toho, kde se obrázek nachází. Začněte s jednou rukou, střídavě měňte ruce, a když bude dítě sebejistější, procvičujte s oběma rukama současně. Slova byla vybrána tak, aby měla podobný zvuk.10 listů
UUCZ-837253
Logopedie>Pracovní listy>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🏫✏️Zápis do ZŠ
59.00