Já mám kdo má Geometrické tvary

Počet stran:
6
Velikost: 10.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mladá učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 6. 2022
Sdílet:

Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...?

Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít

je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce.

Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.)

Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)

Další produkty od autora Mladá učitelka

85422
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Nakreslila jsem 15 cvičení✍️ 🧠NA PROPOJENÍ MOZKOVÝCH HEMISFÉR🧠 📍Nebo využijte obrazky k rozvoji představivosti- zeptejte
50.00 Kč
201308
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
“Já mám, kdo má- PODZIM”🍐🍂 ◽️Rozvoj slovní zásoby, mluveného projevu, skladby vět a logického uvažování. ▪️28 kartiček
40.00 Kč
82128
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
🎄 VÁNOČNÍ NÁPADNÍK 🎄 47 stran aktivit, pracovních listů, kartiček a obrázků 🟢 Vše je autorská tvorba 🟢 1. Andělská
60.00 Kč
27786
Přírodověda
Didaktické hry
Začalo to skládáním jednoduchých rýmovaných hádanek..a tak vznikl NÁPADNÍK AKTIVIT NA TÉMA JARNÍ KVĚTINY🌸 (SEDMIKRÁSKA
60.00 Kč
Já mám kdo má Geometrické tvary Já mám kdo má Geometrické tvary
Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...? Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce. Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.) Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)
UUCZ-37484
Matematika - geometrie>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00