Já mám kdo má Geometrické tvary

Počet stran:
6
Velikost: 10.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mladá učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 6. 2022
Sdílet:

Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...?

Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít

je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce.

Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.)

Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)

Další produkty od autora Mladá učitelka

103471
Český jazyk - psaní
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
✖️Já mám kdo má - GRAFOMOTORICKÉ PRVKY➰ 20 hracích kartiček + 20 kartiček s jednotlivými prvky k názorné ukázce a
40.00 Kč
216274
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Mikulášské pracovní listy👇 -rozvoj zrakové percepce, matematické pregramotnosti, čtenářské pregramotnosti, logického
40.00 Kč
154551
Nezařazené k předmětu
Miminka
Ostatní
🌸MILNÍKOVÉ KARTIČKY Vytvořila jsem milníkové kartičky pro holčičku👇 Dnes mám 1 týden Dnes mám 2 týdny Dnes mám 3 týdny
50.00 Kč
61419
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ
Didaktické hry
✔️Nápadník aktivit pro maláčky👫 procvičování a upevňování znalosti barev, rozvoj jemné motoriky, matematické
50.00 Kč
Já mám kdo má Geometrické tvary Já mám kdo má Geometrické tvary
Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...? Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce. Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.) Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)
UUCZ-37484
Matematika - geometrie>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00