Já mám kdo má Geometrické tvary

Počet stran:
6
Velikost: 10.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mladá učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 6. 2022
Sdílet:

Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...?

Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít

je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce.

Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.)

Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)

Další produkty od autora Mladá učitelka

206435
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Nakreslila jsem nový soubor👇 ZIMA- 24 demonstračních obrázků Soubor obsahuje: ▪️24 obrázků v barevné verzi s názvem ▪️24
40.00 Kč
216274
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Mikulášské pracovní listy👇 -rozvoj zrakové percepce, matematické pregramotnosti, čtenářské pregramotnosti, logického
40.00 Kč
104271
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
🪰MUŠÍ NÁPADNÍK A DIDAKTICKÁ HRA S PLÁCAČKAMI🪰 ◾️To si tak kreslím mouchu a najednou mi hlavou proběhne..co takhle
50.00 Kč
103471
Český jazyk - psaní
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
✖️Já mám kdo má - GRAFOMOTORICKÉ PRVKY➰ 20 hracích kartiček + 20 kartiček s jednotlivými prvky k názorné ukázce a
40.00 Kč
Já mám kdo má Geometrické tvary Já mám kdo má Geometrické tvary
Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...? Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce. Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.) Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)
UUCZ-37484
Matematika - geometrie>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00