Já mám kdo má Geometrické tvary

Počet stran:
6
Velikost: 10.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mladá učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 6. 2022
Sdílet:

Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...?

Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít

je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce.

Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.)

Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)

Další produkty od autora Mladá učitelka

116358
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má- VELIKONOČNÍ KRASLICE 🧡 -rozvoj mluveného projevu, schopnost popsat obrázek, upevňování znalosti tvarů a
40.00 Kč
102592
Hudební výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Nový sborník písniček na známé melodie 〰️SBORNÍK PÍSNÍ NA ZNÁME MELODIE 2️⃣ 〰️ ➕ demonstrační obrázek a omalovánka ke
60.00 Kč
103266
Nezařazené k předmětu
Já mám, kdo má
Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám žlutou barvu”. Kdo má světle zelenou?” Ten, kdo má kartu se světle
40.00 Kč
87009
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
🌈Orientační hra skřítka Nápadníčka Variabilita využití: ve třídě, doma i venku, jako hra pro jednotlivce nebo jako
50.00 Kč
Já mám kdo má Geometrické tvary Já mám kdo má Geometrické tvary
Začíná dítě s kartou označenou slovem start. "Já mám Červený trojúhelník. Kdo má Modrý čtverec?" Ten, kdo má kartu s modrým čtvercem, se zařadí vedle něj a pokračuje stejně."Já mám Modrý čtverec, kdo má...? Výsledkem je, že společně vytvoří navazující řadu. Karty na sebe navazují, je potřeba mít je očíslované a pokud některé z dětí chybí, vyřadit patřičný počet karet od konce. Karty se dají využít i jako domino nebo lze spojit i s pohybovou chvilkou (první dítě vybere kartu, proběhne dané překážky, přečte na konci kartu a čeká až další kamarád na začátku, najde navazující a doběhne k němu.) Také lze karty využívat při čtenářské pregramotnosti (určit počáteční písmeno, vytleskat slovo na slabiky atd.)
UUCZ-37484
Matematika - geometrie>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00