BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
42
Velikost: 2.95 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 22 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky ze 6. ročníku.

Sada obsahuje:

22 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra)

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

114327
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Ve výrazech je třeba
0.00 Kč
70262
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 6 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Cíl: Zopakování či
25.00 Kč
560821
Matematika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 29 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy z geometrie a
45.00 Kč
617337
Matematika
5., 6., 7.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 18 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 22 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky ze 6. ročníku.Sada obsahuje:22 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra)
UUCZ-323051
Matematika>Matematika - geometrie>Běhací diktát>6.
44.00