BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 9. ROČNÍKU

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
37
Velikost: 15.54 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 19 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky z 9. ročníku.

Sada obsahuje:

19 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

666340
Fyzika
4., 5., 6.
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet na procvičení převodů jednotek délky. Na přední straně karty je uvedeno
44.00 Kč
609360
Matematika
6.
Já mám, kdo má
Výukový materiál obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na sčítání a odčítání desetinných čísel do
27.00 Kč
154051
Matematika
4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má…? – POZNEJ ČÍSLO Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého
26.00 Kč
530408
Matematika
4., 5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 1000 – sčítání, odčítání, násobení a dělení Popis aktivity
44.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 9. ROČNÍKU BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 9. ROČNÍKU
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 19 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky z 9. ročníku.Sada obsahuje:19 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).
UUCZ-324939
Matematika>Matematika - geometrie>Běhací diktát>9.>SŠ
44.00