BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 8. ROČNÍKU

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
44
Velikost: 9.44 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky z 8. ročníku.

Sada obsahuje:

23 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

613568
Matematika
6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na dělení desetinných čísel (pro
27.00 Kč
281270
Matematika
2., 3.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 3 sady karet. Každá sada slouží k procvičení násobilky jednoho čísla – násobilka 8
30.00 Kč
84082
Matematika
7., 8.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Příklady obsahují
30.00 Kč
-11 % 30 Kč
26,7 Kč
248187
Matematika
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 18 oboustranných karet. A každé kartě je graf funkce a na druhé straně je rovnice této
31.00 Kč
-11 % 31 Kč
27,59 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 8. ROČNÍKU BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou - OPAKOVÁNÍ UČIVA 8. ROČNÍKU
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky z 8. ročníku.Sada obsahuje:23 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).
UUCZ-324472
Matematika>Matematika - geometrie>Běhací diktát>8.
45.00