Žáci z nabídky vybírají právě jedno číslo splňující danou charakteristiku. Druhý a čtvrtý list nelze řešit postupně, protože charakteristice odpovídá více čísel. Nabízím ještě náročnější aktivitu co nejsem za číslo.
Obsah
- co jsem za číslo: 2 PL každý s 12 charakteristikami,
- co NEjsem za číslo: 2 PL každý s 6 charakteristikami,
- řešení pro učitele.
Více o materiálu
- Všechny PL slouží k procvičení pojmů větší než ..., menší než ..., sudé a liché číslo, nebo číslice, zaokrouhlování a číselných řádů.
- Podstata aktivity je, že žáci z předem daných čísel vybírají ta, která danou charakteristiku splňují. Vždy je správnou odpovědí právě jedno číslo.
- První a třetí tabulku lze řešit postupně. Avšak druhá a čtvrtá tabulka je náročnější tím, že žáci musí řešit na přeskáčku. Vždy hledají právě jedno z čísel, které odpovídá právě jedné podmínce.
- Pracovní listy namnožte a zadejte.