Co jsem za číslo? Zaokrouhlování, sudá a lichá, porovnávání, řády

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 3.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 5. 2024
Sdílet:

Žáci z nabídky vybírají právě jedno číslo splňující danou charakteristiku. Druhý a čtvrtý list nelze řešit postupně, protože  charakteristice odpovídá více čísel. Nabízím ještě náročnější aktivitu co nejsem za číslo.

Obsah

  • co jsem za číslo: 2 PL každý s 12 charakteristikami,
  • co NEjsem za číslo: 2 PL každý s 6 charakteristikami,
  • řešení pro učitele.

Více o materiálu

  • Všechny PL slouží k procvičení pojmů větší než ..., menší než ..., sudé a liché číslo, nebo číslice, zaokrouhlování a číselných řádů.
  • Podstata aktivity je, že žáci z předem daných čísel vybírají ta, která danou charakteristiku splňují. Vždy je správnou odpovědí právě jedno číslo.
  • První a třetí tabulku lze řešit postupně. Avšak druhá a čtvrtá tabulka je náročnější tím, že žáci musí řešit na přeskáčku. Vždy hledají právě jedno z čísel, které odpovídá právě jedné podmínce.
  • Pracovní listy namnožte a zadejte.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

440286
Matematika
Pracovní listy
Žáci z prostředí pokeru počítají pravděpodobnost jakou mají šanci na ... Úlohy berou v úvahu pokerová pravidla a
55.00 Kč
327008
Matematika - geometrie
5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Pomůcky řezačka a laminovačka Obsah žáci plní 3 úkoly: doplnit stavbu nejmenším počtem krychliček na celou krychli -
39.00 Kč
183635
Matematika
5., 6., 7., 8.
Pracovní listy
Obsah neobsahuje mínus před závorkou! 2 způsoby rozvržení, 9 úloh jako 6 stran zadání, nebo každá z úloh rozkopírovaná
49.00 Kč
603791
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vytvořeno pro žáky na začátku 9. ročníku jako lehká zahřívačka a nastartování myšlení po prázdninách. Těžší úlohy
40.00 Kč
Co jsem za číslo? Zaokrouhlování, sudá a lichá, porovnávání, řády Co jsem za číslo? Zaokrouhlování, sudá a lichá, porovnávání, řády
Žáci z nabídky vybírají právě jedno číslo splňující danou charakteristiku. Druhý a čtvrtý list nelze řešit postupně, protože  charakteristice odpovídá více čísel. Nabízím ještě náročnější aktivitu co nejsem za číslo. Obsah co jsem za číslo: 2 PL každý s 12 charakteristikami, co NEjsem za číslo: 2 PL každý s 6 charakteristikami, řešení pro učitele. Více o materiálu Všechny PL slouží k procvičení pojmů větší než ..., menší než ..., sudé a liché číslo, nebo číslice, zaokrouhlování a číselných řádů. Podstata aktivity je, že žáci z předem daných čísel vybírají ta, která danou charakteristiku splňují. Vždy je správnou odpovědí právě jedno číslo. První a třetí tabulku lze řešit postupně. Avšak druhá a čtvrtá tabulka je náročnější tím, že žáci musí řešit na přeskáčku. Vždy hledají právě jedno z čísel, které odpovídá právě jedné podmínce. Pracovní listy namnožte a zadejte.  
UUCZ-580711
Matematika>Pracovní listy>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00