Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 937.23 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 9. 2022
Sdílet:

 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.

Obsah: 56 příkladů s kontrolou

Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

766213
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Zábavná aktivita na procvičení psaní n/nn . Žáci pracují ve skupině či dvojici. Karty rozmístíme po třídě nebo na chodbě
27.00 Kč
271545
Český jazyk
5., 6.
Ostatní
Zábavná aktivita na procvičení doplňování koncovek přídavných jmen. Aktivita procvičuje paměť a pravopis u přídavných
27.00 Kč
179971
Matematika
3., 4., 5.
Kolíčkování
Oblíbená aktivita s kolíčky na téma dělení se zbytkem. Žák pomocí kolíčku nebo sponky označí výsledek. Po otočení
35.00 Kč
835189
Matematika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Originální velikonoční materiál na procvičení násobilkového dělení. V materiálu naleznete 8 obrázků košíčků a 48 obrázků
47.00 Kč
Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000 Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000
 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.Obsah: 56 příkladů s kontrolou Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.
UUCZ-91422
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00