Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 937.23 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 9. 2022
Sdílet:

 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.

Obsah: 56 příkladů s kontrolou

Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

135148
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení toho, jak se v angličtině říká kolik je hodin. Na obrázcích jsou pouze ručičkové hodiny
40.00 Kč
42043
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8.
Didaktické hry
Popis: Dvě aktivity sloužící k procvičení částí těla v anglickém jazyce. 1. přiřazovačka - obrázek lidského těla, do
40.00 Kč
72841
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Žáky oblíbená hra Já mám, kdo má… na procvičení základních mocnin a odmocnin. Obsahuje čísla do 15 a jejich druhé
25.00 Kč
60113
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení sčítání a odčítání čísel s výsledky do sta. Zadání je v angličtině, žáci tedy kromě
33.00 Kč
Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000 Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000
 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.Obsah: 56 příkladů s kontrolou Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.
UUCZ-91422
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00