Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 937.23 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 9. 2022
Sdílet:

 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.

Obsah: 56 příkladů s kontrolou

Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

958533
Biologie
4., 5., 7., SŠ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Venkovní, případně i vnitřní hra zaměřená na procvičení podnebných pásů a biomů - zejména typických zástupců rostlin a
35.00 Kč
815274
Český jazyk
4., 5.
Didaktické hry
Jednoduchá aktivita na rychlé a efektivní procvičení vzorů podstatných jmen. Obsahuje všechny 3 rody, ke každému 48
55.00 Kč
829207
Český jazyk
2., 3., 4.
Didaktické hry
Popis: Materiál je zaměřený na slovní druhy, a to jednotlivě. Je určen pro žáky, kteří se slovními druhy teprve začínají
47.00 Kč
521720
Český jazyk
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Venkovní, případně i vnitřní hra zaměřená na příslovečné určení. Na kartě jsou úkoly týkající se příslovečného určení -
45.00 Kč
Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000 Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000
 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.Obsah: 56 příkladů s kontrolou Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.
UUCZ-91422
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00