Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 937.23 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 9. 2022
Sdílet:

 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.

Obsah: 56 příkladů s kontrolou

Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

48748
Matematika
5., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení převodů zlomků na smíšení čísla a také naopak ze smíšeného čísla na nepravý zlomek
30.00 Kč
30818
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita, která vaše žáky určitě bude bavit. Stačí jen vytisknout, rozstříhat a přidat hrací kostku, ideálně nějakou
25.00 Kč
126169
Přírodověda
3., 4., 5.
Didaktické hry
Popis: Aktivita slouží k souhrnnému zopakování vybraných organismů (hub, rostlin, bezobratlých a obratlovců) a jejich
160.00 Kč
887688
Přírodověda
3., 4., 5.
Domino
Oblíbená aktivita vhodná na komplexní procvičení organismů, které žijí v rybníku a poblíž. Obsahuje rostliny i živočichy
25.00 Kč
Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000 Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000
 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.Obsah: 56 příkladů s kontrolou Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.
UUCZ-91422
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00