Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 937.23 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 9. 2022
Sdílet:

 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.

Obsah: 56 příkladů s kontrolou

Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

48698
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Žáky oblíbená hra Já mám, kdo má… na téma násobilka. Hra je vhodná pro zopakování násobilky, obsahuje různé příklady na
45.00 Kč
300388
Český jazyk
3., 4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Žáky oblíbená hra Já mám, kdo má… na komplexní procvičení podstatných jmen - rod, číslo, pád, vzor. Hra obsahuje 4 sady
65.00 Kč
45700
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení různých druhů plodů rostlin, obsahuje základní rozdělení suché x dužnaté a dále rozdělení
40.00 Kč
840301
Matematika
6., 7., 8.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení základních početních operací s desetinnými čísly (sčítání, odčítání, násobení, dělení)
47.00 Kč
Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000 Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000
 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.Obsah: 56 příkladů s kontrolou Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.
UUCZ-91422
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00