Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 937.23 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 9. 2022
Sdílet:

 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.

Obsah: 56 příkladů s kontrolou

Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

430977
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Barvy rámečků korespondují s mými běhacími diktáty a společně tak vytvoří super dvojku na procvičení jednotlivých VS :-)
35.00 Kč
20964
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k upevnění a procvičení obou anglických přítomných časů (prostého a průběhového). Materiál obsahuje tři
40.00 Kč
10155
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8.
Didaktické hry
Hra Já mám, kdo má… obsahuje celkem 27 kartiček. Hra je vhodná pro zopakování a fixaci toho, jak v angličtině říkáme čas
40.00 Kč
228436
Český jazyk
3., 4., 5., 6.
Kolíčkování
Materiál slouží k procvičení slov začínajících na S nebo Z, která podobně zní, ale mají odlišný význam. Jsou to tzv
40.00 Kč
Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000 Jaké jsem číslo? Hádanky do 1 000
 Aktivita obsahuje příklady, které jsou zadané slovně a rozvíjejí tak porozumění textu a logické myšlení. Obsahuje vždy po 14 příkladech na sčítání, odčítání, násobení a dělení. Zezadu je kontrola (výsledek). Karty nejsou barevně rozlišeny, žák tedy musí po přečtení zadání přijít na to, zda má sčítat, odčítat, násobit či dělit.Obsah: 56 příkladů s kontrolou Cíl: Procvičit porozumění textu, logické myšlení a také základní početní operace v řádu stovek.
UUCZ-91422
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
35.00