Halloween - druhá mocnina a odmocnina

Předmět:
Počet stran:
14
Velikost: 13.57 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Fejfarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 10. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 4 úkoly:

1) zašifrované příklady - žáci vypočítají příklady u obrázků a následně rozšifrují příklady. Rozšifrované příklady vypočítají a na závěr všechny výsledky sečtou.

2) SUDOKU - žáci zjistí jaké obrázky patří na místa otazníků, dále vypočítají příklady u obrázků a následně otazníky nahradí číselnými hodnotami, které odpovídají jednotlivým obrázkům

3) slovně zadané příklady - žáci si zapíší příklad ze slovního zadání, který vypočítají a následně vyřeší zašifrovaný příklad (obrázek nahradí výsledkem příkladu u daného obrázku)

4) bludiště - žáci po cestě od pavouka k pavučině postupně přičítají nebo odečítají druhé mocniny nebo odmocniny uvedených čísel

 

Na závěr aktivity žáci sečtou 4 získaná čísla (vždy jedno číslo z každého úkolu) - tuto informaci je potřeba žákům sdělit. Výsledek může být kód k odemčení nějakého číselného zámečku nebo jen jako kontrolní číslo, že “došli úspěšně do cíle”.

  • na stránkách 11 až 14 je řešení jednotlivých úkolů

Možnost černobílého tisku. Obrázek bludiště v duchovi je vytvořen pomocí Canva AI.

Další produkty od autora Jana Fejfarová

826835
Matematika
7.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení výpočtu procentové části hravou formou. POPIS AKTIVITY: vytisknout terče, zalaminovat a
35.00 Kč
838545
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: vytisknout, zalaminovat a rozstříhat aktivitu lze využít pro skupinovou práci nebo pro “rychlejší”
29.00 Kč
825368
Matematika
6., 7.
Didaktické hry
Materiál je určen pro žáky 6. a 7. ročníku a slouží k procvičování násobení a sčítání celých čísel. POPIS AKTIVITY
35.00 Kč
917575
Matematika
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
vytisknout pracovní listy (PL) ze strany 3 ; 5 ; 7 a 9 - lze vytisknout každý PL na zvláštní papír nebo 2 PL na 1 papír
28.00 Kč
Halloween - druhá mocnina a odmocnina Halloween - druhá mocnina a odmocnina
Materiál obsahuje 4 úkoly:1) zašifrované příklady - žáci vypočítají příklady u obrázků a následně rozšifrují příklady. Rozšifrované příklady vypočítají a na závěr všechny výsledky sečtou.2) SUDOKU - žáci zjistí jaké obrázky patří na místa otazníků, dále vypočítají příklady u obrázků a následně otazníky nahradí číselnými hodnotami, které odpovídají jednotlivým obrázkům3) slovně zadané příklady - žáci si zapíší příklad ze slovního zadání, který vypočítají a následně vyřeší zašifrovaný příklad (obrázek nahradí výsledkem příkladu u daného obrázku)4) bludiště - žáci po cestě od pavouka k pavučině postupně přičítají nebo odečítají druhé mocniny nebo odmocniny uvedených čísel Na závěr aktivity žáci sečtou 4 získaná čísla (vždy jedno číslo z každého úkolu) - tuto informaci je potřeba žákům sdělit. Výsledek může být kód k odemčení nějakého číselného zámečku nebo jen jako kontrolní číslo, že “došli úspěšně do cíle”.na stránkách 11 až 14 je řešení jednotlivých úkolůMožnost černobílého tisku. Obrázek bludiště v duchovi je vytvořen pomocí Canva AI.
UUCZ-1011547
Matematika>Didaktické hry>Pracovní listy>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky>🔍 Šifry
29.00