Materiál obsahuje 4 úkoly:
1) zašifrované příklady - žáci vypočítají příklady u obrázků a následně rozšifrují příklady. Rozšifrované příklady vypočítají a na závěr všechny výsledky sečtou.
2) SUDOKU - žáci zjistí jaké obrázky patří na místa otazníků, dále vypočítají příklady u obrázků a následně otazníky nahradí číselnými hodnotami, které odpovídají jednotlivým obrázkům
3) slovně zadané příklady - žáci si zapíší příklad ze slovního zadání, který vypočítají a následně vyřeší zašifrovaný příklad (obrázek nahradí výsledkem příkladu u daného obrázku)
4) bludiště - žáci po cestě od pavouka k pavučině postupně přičítají nebo odečítají druhé mocniny nebo odmocniny uvedených čísel
Na závěr aktivity žáci sečtou 4 získaná čísla (vždy jedno číslo z každého úkolu) - tuto informaci je potřeba žákům sdělit. Výsledek může být kód k odemčení nějakého číselného zámečku nebo jen jako kontrolní číslo, že “došli úspěšně do cíle”.
- na stránkách 11 až 14 je řešení jednotlivých úkolů
Možnost černobílého tisku. Obrázek bludiště v duchovi je vytvořen pomocí Canva AI.





