Hra Člověče - Kombinace násobení a dělení

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
1
Velikost: 6.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Soňa Jaššová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 11. 2022
Sdílet:

MATEMATIKA - 3. ročník / 4.ročník (opakování násobilky na začátku šk. roku)

Didaktická aktivita - Člověče násobení a dělení (malá násobilka). Potřebujeme hrací kostky, panáčky a žáci mohou hrát a opakovat/trénovat násobení/dělení.

Popis hry : Pravidla jako u obyčejného Člověče nezlob se, ale žáci při stoupení na dané políčko počítají příklad, ostatní ve skupině kontrolují. Řekne-li žák nesprávný výsledek, posouvá se zpět na políčko, na kterém předtím stál.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

188109
Matematika
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická aktivita - Člověče sčítání a odčítání do 10 000. Potřebujeme hrací kostky, panáčky a žáci mohou hrát. Popis
40.00 Kč
188115
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Puzzle - sčítání a odčítání do 10 (1.ročník) Materiál obsahuje 5 A4 stran, přičemž na každé straně jsou zpracovány 2x
40.00 Kč
189647
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10 Nabízím 3 pracovní listy ve formátu PDF zaměřené na procvičení
40.00 Kč
210943
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Matematické kostky - 5 kostek (jedna kostka na jedné A4). Stačí vytisknout a poskládat. Žákům rozdáme kostky do dvojic
30.00 Kč
Hra Člověče - Kombinace násobení a dělení Hra Člověče - Kombinace násobení a dělení
MATEMATIKA - 3. ročník / 4.ročník (opakování násobilky na začátku šk. roku) Didaktická aktivita - Člověče násobení a dělení (malá násobilka). Potřebujeme hrací kostky, panáčky a žáci mohou hrát a opakovat/trénovat násobení/dělení. Popis hry : Pravidla jako u obyčejného Člověče nezlob se, ale žáci při stoupení na dané políčko počítají příklad, ostatní ve skupině kontrolují. Řekne-li žák nesprávný výsledek, posouvá se zpět na políčko, na kterém předtím stál.
UUCZ-188089
Matematika>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00