Kolíčkování - počítání do 10 (obdélníkové pásy)

Počet stran:
15
Velikost: 23.19 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 11. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 14 karet s různými obrázky, na kterých děti počítají prvky (např. včelky kolem úlu, svíčky na dortu, ryby ve vodě).
  • Pracovní list s kartičkami od 1 do 10 pro použití s malými i většími kolíčky.
  • Řešení, které umožňuje dětem samostatně zkontrolovat správnost odpovědí.

Výukový charakter:

Interaktivní materiál je zaměřen na procvičování počítání do 10 pomocí zábavné aktivity s kolíčky. Pomáhá rozvíjet základní matematické dovednosti a přináší dětem radost z učení díky praktické aktivitě. Přínosy zahrnují:

  • Procvičování počítání: Děti si upevňují číselnou řadu do 10, tedy základní dovednost pro další matematické operace.
  • Vizuální vnímání a pozornost: Díky pestrým obrázkům děti trénují schopnost soustředit se na detaily a spočítat správný počet.
  • Jemná motorika a koordinace: Používání kolíčků posiluje motorické dovednosti a koordinaci oko-ruka.

Metodický pokyn:

Materiál je vhodný pro individuální práci, aktivity ve dvojicích nebo skupinách a využití v logopedii a speciální pedagogice.

  • Individuální práce: Dítě počítá prvky na kartě a označuje správný počet pomocí kolíčku s číslem. Díky řešení si může samo zkontrolovat svou odpověď.
  • Práce ve dvojicích či skupině: Děti mohou soutěžit, kdo správně označí počet jako první, nebo si vzájemně kontrolovat odpovědi.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Obrázky mohou být využity k rozvoji slovní zásoby – děti popisují, co vidí na obrázcích (např. „tři ryby plavou ve vodě“), čímž rozvíjejí jazykové dovednosti. Materiál je také vhodný pro trénink pozornosti u dětí s obtížemi v koncentraci.
 

Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

692233
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny – první písmeno ve slově 44 kartiček s obrázky ovoce a zeleniny
35.00 Kč
688470
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově 9 listů obsahuje
30.00 Kč
685448
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny 1 pozadí pro doplnění hry a práce
25.00 Kč
724200
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 9 dějových příběhů, každý rozdělený do 3 obrázků znázorňujících posloupnost událostí. 2 variabilní
40.00 Kč
Kolíčkování - počítání do 10 (obdélníkové pásy) Kolíčkování - počítání do 10 (obdélníkové pásy)
Obsah materiálu:14 karet s různými obrázky, na kterých děti počítají prvky (např. včelky kolem úlu, svíčky na dortu, ryby ve vodě).Pracovní list s kartičkami od 1 do 10 pro použití s malými i většími kolíčky.Řešení, které umožňuje dětem samostatně zkontrolovat správnost odpovědí.Výukový charakter:Interaktivní materiál je zaměřen na procvičování počítání do 10 pomocí zábavné aktivity s kolíčky. Pomáhá rozvíjet základní matematické dovednosti a přináší dětem radost z učení díky praktické aktivitě. Přínosy zahrnují:Procvičování počítání: Děti si upevňují číselnou řadu do 10, tedy základní dovednost pro další matematické operace.Vizuální vnímání a pozornost: Díky pestrým obrázkům děti trénují schopnost soustředit se na detaily a spočítat správný počet.Jemná motorika a koordinace: Používání kolíčků posiluje motorické dovednosti a koordinaci oko-ruka.Metodický pokyn:Materiál je vhodný pro individuální práci, aktivity ve dvojicích nebo skupinách a využití v logopedii a speciální pedagogice.Individuální práce: Dítě počítá prvky na kartě a označuje správný počet pomocí kolíčku s číslem. Díky řešení si může samo zkontrolovat svou odpověď.Práce ve dvojicích či skupině: Děti mohou soutěžit, kdo správně označí počet jako první, nebo si vzájemně kontrolovat odpovědi.Logopedie a speciální pedagogika: Obrázky mohou být využity k rozvoji slovní zásoby – děti popisují, co vidí na obrázcích (např. „tři ryby plavou ve vodě“), čímž rozvíjejí jazykové dovednosti. Materiál je také vhodný pro trénink pozornosti u dětí s obtížemi v koncentraci.
 
Věnujte prosím pozornost tisku a přizpůsobte tisk velikosti papíru. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-725752
Matematika>Strukturované učení>Kolíčkování>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
35.00