Malá násobilka - ornamenty

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 969.41 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 10. 2022
Sdílet:

Obohaťte výpočty malé násobilky složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli.

Cíl

  • žák procvičuje malou násobilku.

Obsah

  • celkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin,
  • kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list,
  • řešení pro učitele.

Způsob práce

  • žákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek,
  • žáci mají k dispozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i celkový vzhled vybarveného ornamentu,
  • vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

442419
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál slouží k procvičení. Žákům společně s procenty chci přiblížit, že je dobré sledovat složení potravin a proč ho
55.00 Kč
232639
Matematika
6., 7.
Pracovní listy
Žáci mezi sebou soutěží a snaží se o správnost výpočtů, ke kontrole učitel může žákům vytisknout řešení. Pomůcky hrací
27.00 Kč
156894
Matematika
9., SŠ
Pracovní listy
Cílem materiálu je Jak počet řešení soustavy dvou lineárních rovnic ovlivňuje grafické řešení, připomenutí metod na
30.00 Kč
377586
Matematika
8., 9.
Pracovní listy
Věřím, že tento materiál studentům hrubě nastíní základní odvody státu z příjmů podnikatele (YouTubera), kterého třeba
30.00 Kč
Malá násobilka - ornamenty Malá násobilka - ornamenty
Obohaťte výpočty malé násobilky složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli. Cíl žák procvičuje malou násobilku. Obsah celkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin, kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list, řešení pro učitele. Způsob práce žákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek, žáci mají k dispozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i celkový vzhled vybarveného ornamentu, vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.
UUCZ-186502
Matematika>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ
29.00