Malá násobilka - ornamenty

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 969.41 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 10. 2022
Sdílet:

Obohaťte výpočty malé násobilky složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli.

Cíl

  • žák procvičuje malou násobilku.

Obsah

  • celkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin,
  • kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list,
  • řešení pro učitele.

Způsob práce

  • žákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek,
  • žáci mají k dispozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i celkový vzhled vybarveného ornamentu,
  • vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

332905
Matematika
6., 7.
Didaktické hry
Žáci mezi sebou soutěží. Pro postup po hracím poli je potřeba správných výpočtů. Ke kontrole učitel může žákům
34.00 Kč
156888
Matematika
5., 6., 7.
Pracovní listy
Snažím se úlohami vést žáky k porozumění matematickému zápisu konstrukce, aniž by měli pocit, že se ho musí učit zpaměti
60.00 Kč
555542
Matematika
9., SŠ
AZ-kvíz
Pěkné a za mě i trochu oddechové téma, které žákům v budoucnu může usnadnit a urychlit výpočty kořenů kvadratických
30.00 Kč
430009
Matematika
4., 5., 6., 7.
Ostatní
Zvládají žáci velkou násobilku? Posuňte úroveň obtížnosti o trochu výš. Žáci do prázdných míst dopisují chybějící
30.00 Kč
Malá násobilka - ornamenty Malá násobilka - ornamenty
Obohaťte výpočty malé násobilky složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli. Cíl žák procvičuje malou násobilku. Obsah celkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin, kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list, řešení pro učitele. Způsob práce žákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek, žáci mají k dispozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i celkový vzhled vybarveného ornamentu, vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.
UUCZ-186502
Matematika>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ
29.00