Sčítání a odčítání do 100 - ornament

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.08 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 9. 2022
Sdílet:

Obohaťte běžné počty složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli.

Cíl

  • žák procvičuje početní operace do 100.

Obsah

  • celkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin,
  • kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list,
  • řešení pro učitele.

Způsob práce

  • žákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek,
  • žáci mají k dipozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i cekový vzhled vybarveného ornamentu,
  • vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

289388
Matematika
4., 5.
Pracovní listy
Sčítání a odčítání přirozených čísel (trojciferné a jednotky) pomocí vah. Žák spočítá jednu stranu váhy a doplňuje
30.00 Kč
322387
Matematika
6., 7., 8.
Ostatní
Žáci mezi sebou soutěží a snaží se o správnost výpočtů, ke kontrole učitel může žákům vytisknout řešení. Pomůcky hrací
27.00 Kč
643244
Matematika
Pracovní listy
Nakopírujte jako jako oboustranný list A4, žáci rozvíjí prostorovou představivost, algebraické vzorce a vzorce pro objem
0.00 Kč
437886
Matematika
8., 9., SŠ
Pracovní listy
Žák vyznačí body, sestrojí graf lineární funkce, pokud konstruoval správně, právě 2 body budou ležet na přímce. Obsah 10
35.00 Kč
Sčítání a odčítání do 100 - ornament Sčítání a odčítání do 100 - ornament
Obohaťte běžné počty složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli. Cílžák procvičuje početní operace do 100.Obsahcelkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin,kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list,řešení pro učitele.Způsob prácežákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek,žáci mají k dipozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i cekový vzhled vybarveného ornamentu,vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.
UUCZ-186435
Matematika>Pracovní listy>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
29.00