Sčítání a odčítání do 100 - ornament

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.08 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 9. 2022
Sdílet:

Obohaťte běžné počty složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli.

Cíl

  • žák procvičuje početní operace do 100.

Obsah

  • celkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin,
  • kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list,
  • řešení pro učitele.

Způsob práce

  • žákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek,
  • žáci mají k dipozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i cekový vzhled vybarveného ornamentu,
  • vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

269663
Matematika
7., 8., 9.
Pracovní listy
Žák má spočítat objem tělesa, zamyslí se nad vzorečkem a zpravidla vynásobí všechna dostupná čísla. Tento materiál proto
30.00 Kč
158619
Matematika
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Obsah 1.PL: 12 slovních úloh s jednou početní operací, 2.PL: 12 slovních úloh s vícero početních operací, řešení úloh
35.00 Kč
202129
Matematika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Zpestřete žákům mechanické počítání se zlomky složením ornamentu z výsledků. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali
35.00 Kč
555542
Matematika
9., SŠ
AZ-kvíz
Pěkné a za mě i trochu oddechové téma, které žákům v budoucnu může usnadnit a urychlit výpočty kořenů kvadratických
30.00 Kč
Sčítání a odčítání do 100 - ornament Sčítání a odčítání do 100 - ornament
Obohaťte běžné počty složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a výsledný ornament zkontrolují s nakresleným učitelovým na tabuli. Cílžák procvičuje početní operace do 100.Obsahcelkem 64 příkladů rozdělených po 16 do 4 skupin,kopírovatelný PL - možný tisk i jako 2 stránky na 1 list,řešení pro učitele.Způsob prácežákům nakopíruji prvních skupinu příkladů, žáci nejprve všechny příklady spočítají až pak vybarvují obrázek,žáci mají k dipozici kontrolu v podobě všech výsledků v tabulce a pak i cekový vzhled vybarveného ornamentu,vedle výsledku příkladu je obarvený jeden čtvereček, žáci výsledek příkladu najdou v tabulce a podle způsobu vybarvení čtverečku v zadání vybarví čtvereček v tabulce.
UUCZ-186435
Matematika>Pracovní listy>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
29.00