Piškvorky - sčítání a odčítání 0-100

Předmět:
Ročník:
2., 3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 5.72 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 10. 2023
Sdílet:

Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky.

Slouží k procvičení sčítání a odčítání do 100 formou hry.

Hra je vhodná do dvojic.

Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou(znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků.

Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček.

Doba hry10-15 minut

Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.

Materiál obsahuje i výsledky všech příkladů. Lze použít jako kontrolu pro žáky, pokud by si nebyli jisti výsledkem NEBO se můžou žáci po dohrání hry navzájem z příkladů zkoušet.

Další produkty od autora Monika Vojtová

449437
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Tento materiál obsahuje 40 konverzačních otázek na téma minulý a letošní rok v angličtině. Vzdělávací materiál je vhodný
36.00 Kč
388403
Matematika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky. Slouží k procvičení násobení a
28.00 Kč
450047
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál slouží k procvičení rozdílů mezi minulým časem prostým a časem předpřítomným. 22 vět ve dvou aktivitách -
32.00 Kč
588417
Anglický jazyk
4., 5., 6.
AZ-kvíz
Tento materiál slouží k zábavnému procvičení PŘÍTOMNÉHO ČASU PRŮBĚHOVÉHO v angličtině. Materiál obsahuje hrací pole AZ
32.00 Kč
Piškvorky - sčítání a odčítání 0-100 Piškvorky - sčítání a odčítání 0-100
Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky. Slouží k procvičení sčítání a odčítání do 100 formou hry. Hra je vhodná do dvojic. Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou(znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků. Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček. Doba hry: 10-15 minut Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát. Materiál obsahuje i výsledky všech příkladů. Lze použít jako kontrolu pro žáky, pokud by si nebyli jisti výsledkem NEBO se můžou žáci po dohrání hry navzájem z příkladů zkoušet.
UUCZ-389724
Matematika>Didaktické hry>2.>3.>4.>5.
28.00