Piškvorky - násobení a dělení

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 380.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Monika Vojtová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 10. 2023
Sdílet:

Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky.

Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry.

Hra je vhodná do dvojic.

Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků.

Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček.

Doba hry10-15 minut

Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.

Další produkty od autora Monika Vojtová

389792
Anglický jazyk
Didaktické hry
Tento materiál slouží jako zábavné procvičování nepravidelných sloves ve formě stolní hry. Hra je vhodná pro skupinku 2
28.00 Kč
469573
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál slouží k procvičení rozdílů mezi minulým časem prostým a minulým časem průběhovým. Žáci musí dle svých znalostí
32.00 Kč
726689
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 4 aktivity s vánoční tématikou na procvičení konverzace a čtení v angličtině. Materiál obsahuje 4
42.00 Kč
698984
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
AZ-kvíz
Tento materiál slouží k zábavnému procvičení slovesa BE, HAVE GOT a CAN v angličtině pomocí hry AZ kvíz. Materiál
32.00 Kč
Piškvorky - násobení a dělení Piškvorky - násobení a dělení
Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky. Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry. Hra je vhodná do dvojic. Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků. Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček. Doba hry: 10-15 minut Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.
UUCZ-388403
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
28.00