Piškvorky - násobení a dělení

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 380.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Monika Vojtová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 10. 2023
Sdílet:

Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky.

Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry.

Hra je vhodná do dvojic.

Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků.

Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček.

Doba hry10-15 minut

Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.

Další produkty od autora Monika Vojtová

392558
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál slouží k zábavnému procvičování slovesa HAVE GOT - MÍT formou hry TRIMINA. Žáci přikládají správné dvojice vět
28.00 Kč
467601
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Ostatní
Tento materiál slouží jako zábavné procvičování přítomného času prostého formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím
32.00 Kč
476762
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 28 příkladů na procvičení tvoření otázky, záporu a oznamovací věty slovesa BÝT v přítomném čase
38.00 Kč
522090
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Materiál slouží k procvičení PŘÍTOMNÉHO ČASU PROSTÉHO v angličtině hravou formou pomocí běhacího diktátu. Doba hry: 15
32.00 Kč
Piškvorky - násobení a dělení Piškvorky - násobení a dělení
Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky. Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry. Hra je vhodná do dvojic. Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků. Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček. Doba hry: 10-15 minut Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.
UUCZ-388403
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
28.00