Piškvorky - násobení a dělení

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 380.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 10. 2023
Sdílet:

Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky.

Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry.

Hra je vhodná do dvojic.

Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků.

Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček.

Doba hry10-15 minut

Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.

Další produkty od autora Monika Vojtová

464182
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 32 karet rozdělených do 8 barevných skupin po čtyřech kartách. Materiál slouží k procvičování slovní
32.00 Kč
411394
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží jako zábavné procvičování malé násobilky 2, 3, 4 a 5. Každý z násobků obsahuje 3 tabulky s čísly pro hru
28.00 Kč
431419
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento materiál slouží jako zábavné procvičování vánoční slovní zásoby formou rébusů a přesmyček. Materiál obsahuje
32.00 Kč
515744
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Běhací diktát
Tento materiál slouží k procvičení tématu URČOVÁNÍ ČASU v angličtině. Materiál obsahuje soubor 5 aktivit - 2x domino
46.00 Kč
Piškvorky - násobení a dělení Piškvorky - násobení a dělení
Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky. Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry. Hra je vhodná do dvojic. Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků. Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček. Doba hry: 10-15 minut Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.
UUCZ-388403
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
28.00