Piškvorky - násobení a dělení

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 380.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Monika Vojtová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 10. 2023
Sdílet:

Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky.

Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry.

Hra je vhodná do dvojic.

Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků.

Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček.

Doba hry10-15 minut

Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.

Další produkty od autora Monika Vojtová

483661
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Didaktické hry
Materiál obsahuje 28 příkladů na procvičení tvoření otázky, záporu a oznamovací věty slovesa BE v MINULÉM ČASE
38.00 Kč
824794
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Didaktické hry
Materiál slouží jako konverzační hra na motivy hry PRŠÍ. Materiál obsahuje 56 karet se základními konverzačními větami
38.00 Kč
614977
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál slouží k procvičování slovní zásoby a spellingu anglické slovní zásoby formou hravých aktivit. Materiál
32.00 Kč
450059
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
AZ-kvíz
Tento materiál slouží k zábavnému procvičení předpřítomného času v angličtině. Brožura obsahuje AZ Kvíz k vyplnění a 4
32.00 Kč
Piškvorky - násobení a dělení Piškvorky - násobení a dělení
Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky. Slouží k procvičení násobení a dělení do 100 formou hry. Hra je vhodná do dvojic. Každý žák z dvojice si zvolí svoji barvu nebo znak. Začnou hrát kdekoliv na hracím poli. Pokud příklad v políčku vypočítá žák správně, označí si ho svoji barvou (znakem). Žáci se střídají. Cílem je vytvořit řadu 3, 4 nebo 5 po sobě jdoucích políček stejné barvy nebo znaků. Jak dlouhá řada musí být záleží na učiteli, schopnostech žáků, množství času. Řada 3 políček je jednodušší než řada 5 políček. Doba hry: 10-15 minut Na 1 hrací plochu se vejdou zhruba 3-4 hry. Pokud hrací plochu zalaminujete, lze potom fixy otřít a můžete použít vícekrát.
UUCZ-388403
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
28.00