Procvičování násobilky 2, 3, 4, 5, 10

Předmět:
Ročník:
2., 3., 4., 5.
Počet stran:
12
Velikost: 61.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Alena Petrová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 10. 2024
-5 % 35 Kč
33,25 Kč
Sdílet:

Využití materiálu:

Jako rozcvička

Před tabuli umístím kartičky s příklady. Žák si vezme jednu kartičku. Když kartičku vypočítá, napíše si výsledek do tabulky a jde si pro další kartičku.

Na počítání dávám žákům časový limit. Po jeho skončení se ptám, kolik kartiček se jim podařilo vypočítat. Ptám se žáků, zda jim přijde, že se zlepšují a vypočítali více kartiček než předešlý den.

Následně si uloží kartičku s výsledky do penálu a další den v příkladech pokračujeme.

Práce pro rychlé žáky

Pokud má některý z žáků hotovou práci v učebnici, může počítat kartičky s příklady.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Alena Petrová

926763
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Děkuji za zakoupení girlandy s nápisem VÍTEJTE . Můžete ji využít na začátku školního roku, při nástupu nových žáků, při
35.00 Kč
-5 % 35 Kč
33,25 Kč
915393
Český jazyk - literatura
1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
🦔 Girlandia „VÍTEJTE“ – lesní zvířátka 🌲 Tato girlanda s nápisem VÍTEJTE je navržena v jemném, přírodním stylu s motivy
35.00 Kč
-5 % 35 Kč
33,25 Kč
536128
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Čtecí a podpisové záložky Materiál obsahuje: 12 podpisových záložek (na celý rok) čtenářské bingo (na konci měsíce si
29.00 Kč
-5 % 29 Kč
27,55 Kč
925222
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Tato sada obsahuje 10 motivačních plakátů s pozitivními výroky a bláznivými ilustracemi . Plakáty slouží k vytvoření
35.00 Kč
-5 % 35 Kč
33,25 Kč
Procvičování násobilky 2, 3, 4, 5, 10 Procvičování násobilky 2, 3, 4, 5, 10
Využití materiálu:Jako rozcvičkaPřed tabuli umístím kartičky s příklady. Žák si vezme jednu kartičku. Když kartičku vypočítá, napíše si výsledek do tabulky a jde si pro další kartičku.Na počítání dávám žákům časový limit. Po jeho skončení se ptám, kolik kartiček se jim podařilo vypočítat. Ptám se žáků, zda jim přijde, že se zlepšují a vypočítali více kartiček než předešlý den.Následně si uloží kartičku s výsledky do penálu a další den v příkladech pokračujeme.Práce pro rychlé žákyPokud má některý z žáků hotovou práci v učebnici, může počítat kartičky s příklady. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-667987
Matematika>Didaktické hry>Pracovní listy>Ostatní>2.>3.>4.>5.
35.00