Římská čísla - Já mám, kdo má

Předmět:
Počet stran:
7
Velikost: 2.72 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská.

Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat.

Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít.

Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech.

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence:

  • Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy.
  • M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel.

Obsah materiálu:

  • úvodní list
  • metodický list
  • 40 karet

Další produkty od autora Petra Voříšková

507033
Matematika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je zaměřený na samostatné bádání a objevování žáků. Pomocí opakujících se cest hledají souvislosti, zkoumají
40.00 Kč
512962
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál je zaměřený na samostatné procvičování žáků. V rámci práce si procvičí určování slovních druhů, ale
40.00 Kč
507090
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavné hádanky, které vám pomohou procvičit posloupnost čísel, znalost číselných řádů, dělitelnost,... Využijete při
35.00 Kč
459390
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento balík obsahuje kompletní metodiku a aktivity vhodné při seznamování žáků s desetinnými čísly. Materiál jim umožní
60.00 Kč
Římská čísla - Já mám, kdo má Římská čísla - Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská. Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat. Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít. Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech. Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence: Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy. M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Obsah materiálu: úvodní list metodický list 40 karet
UUCZ-439920
Matematika>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00