Římská čísla - Já mám, kdo má

Předmět:
Počet stran:
7
Velikost: 2.72 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská.

Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat.

Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít.

Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech.

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence:

  • Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy.
  • M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel.

Obsah materiálu:

  • úvodní list
  • metodický list
  • 40 karet

Další produkty od autora Petra Voříšková

521994
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál se zaměřuje na orientaci ve stovkové tabulce, znalost posloupnosti čísel, číselných řádů, pamětné počítání
35.00 Kč
648858
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje celkem 8 pracovních listů zaměřených na jednotlivé literární žánry, které žáci poznávají na 1. stupni
45.00 Kč
459392
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Balíček kartiček se zadáním pro samostatné procvičování žáků. Materiál se zaměřuje na přepis zlomků do desetinných čísel
35.00 Kč
708535
Matematika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Probíráte číselné řády, tzv. hodnoty místa a potřebujete s dětmi jednoduchou, rychlou aktivitu do dvojic či menších
35.00 Kč
Římská čísla - Já mám, kdo má Římská čísla - Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská. Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat. Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít. Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech. Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence: Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy. M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Obsah materiálu: úvodní list metodický list 40 karet
UUCZ-439920
Matematika>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00