Římská čísla - Já mám, kdo má

Předmět:
Počet stran:
7
Velikost: 2.72 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská.

Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat.

Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít.

Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech.

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence:

  • Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy.
  • M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel.

Obsah materiálu:

  • úvodní list
  • metodický list
  • 40 karet

Další produkty od autora Petra Voříšková

891406
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Kompletní příprava na matematický projekt (obvod, obsah, finanční gramotnost). Nechte své žáky postavit si vlastní ZOO
40.00 Kč
1015985
Přírodověda
1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Oživující aktivita podněcující ke kritickému myšlení, diskuzi a podporující získávání obecných znalostí ze světa kolem
55.00 Kč
802747
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Potřebujete s žáky procvičit určování slovních druhů a hledáte rychlou a zábavnou aktivitu pro celou třídu, která vám s
35.00 Kč
526533
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Tento výukový materiál se zaměřuje na procvičení slovních úloh a počítání aritmetického průměru. Slovní úlohy jsou
35.00 Kč
Římská čísla - Já mám, kdo má Římská čísla - Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská. Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat. Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít. Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech. Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence: Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy. M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Obsah materiálu: úvodní list metodický list 40 karet
UUCZ-439920
Matematika>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00