Římská čísla - Já mám, kdo má

Předmět:
Počet stran:
7
Velikost: 2.72 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská.

Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat.

Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít.

Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech.

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence:

  • Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy.
  • M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel.

Obsah materiálu:

  • úvodní list
  • metodický list
  • 40 karet

Další produkty od autora Petra Voříšková

940566
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Tento materiál je určený pro žáky 1. třídy a slouží jako úvod do světa a pochopení práce s mincemi (které jsou součástí
40.00 Kč
742821
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Kódovaná běhačka děti zábavným způsobem seznamuje s kódováním, dekódováním a symboly a zároveň slouží k procvičení
35.00 Kč
430569
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
Jste přesvědčeni, že legrace do školy patří? Zasmějete se rádi vy i vaši žáci? Spojte příjemné s užitečným a nechte žáky
38.00 Kč
712431
Dějepis
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Flipbook obsahující významné symboly a důležité informace o Sametové revoluci. Flipbook je zábavná forma pracovního
35.00 Kč
Římská čísla - Já mám, kdo má Římská čísla - Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská. Kartičky je vhodné vytisknout na papír vyšší gramáže, případně zalaminovat. Rozdáme všem žákům všechny karty a hru začíná první hráč (např. ten, kdo byl naposledy v Římě) slovy: "Já mám... (a přečte římské číslo), kdo má... (přečte české číslo)?". Hráč, který má správné číslo, zavolá: "Já mám..., kdo má...?" Takto pokračujeme, dokud nevyužijeme všechny karty. Karty je dobré skládat na zem nebo na lavici jako domino a poté je společně s celou třídou znovu projít. Hra je vhodná na zopakování či připomenutí daného tématu, případně jako aktivita pro práci v centrech. Jedná se o výukový materiál pro ZŠ zaměřený na následující cíle a kompetence: Kompetence k učení: Žák operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy. M-5-1-04: Žák řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Obsah materiálu: úvodní list metodický list 40 karet
UUCZ-439920
Matematika>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00