SNĚHOVÉ VLOČKY - hledání čísel (kolíčkování)

Předmět:
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
6
Velikost: 6.16 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 40 kartiček určených ke kolíčkovací aktivitě.

Na každé kartičce je pod obrázkem vločky schované číslo (1-10).

Úkolem dětí je zjistit, jaké číslo se pod vločkou ukrývá a připnout kolíček na políčko se správným číslem.

Jedná se o vzdělávací materiál pro  a 1. třídu ZŠ.

Aktivita rozvíjí matematickou gramotnost a zrakové rozlišování.

 

Vzdělávací oblasti z RVP ZV, které se k této aktivitě vztahují:

  • Matematika a její aplikace - tematický okruh "Číslo a početní operace"
    • očekávané výstupy - čte, zapisuje a porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti

 

Vzdělávací oblasti z RVP PV, které se k této aktivitě vztahují:

  • Dítě a jeho tělo:
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika - podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
    • dílčí vzdělávací cíle - osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla), rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi), chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat (porovnávat, uspořádávat a třídit soubory předmětů podle určitého pravidla, orientovat se v elementárním počtu cca do šesti, chápat číselnou řadu v rozsahu první desítky, poznat více, stejně, méně, první, poslední apod.)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

410268
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Kolíčkování
Tematický soubor "VÁNOCE - kolíčkování (počet)" obsahující celkem 64 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je
49.00 Kč
570065
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Soubor obsahuje 38 kartiček s obrázky k tématu "Intergrovaný záchranný systém" a 20 kartiček s předlohou (graficky
49.00 Kč
358748
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 11 karet s obrázky. Každá karta obsahuje několik obrázků dané barvy a název barvy - vhodné také k
37.00 Kč
416381
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Tematický soubor "VÁNOCE - skládačky" obsahuje 36 skládaček s čísly + 24 dvoudílných skládaček s vánočními obrázky
45.00 Kč
SNĚHOVÉ VLOČKY - hledání čísel (kolíčkování) SNĚHOVÉ VLOČKY - hledání čísel (kolíčkování)
Soubor obsahuje 40 kartiček určených ke kolíčkovací aktivitě. Na každé kartičce je pod obrázkem vločky schované číslo (1-10). Úkolem dětí je zjistit, jaké číslo se pod vločkou ukrývá a připnout kolíček na políčko se správným číslem. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a 1. třídu ZŠ. Aktivita rozvíjí matematickou gramotnost a zrakové rozlišování.   Vzdělávací oblasti z RVP ZV, které se k této aktivitě vztahují: Matematika a její aplikace - tematický okruh "Číslo a početní operace" očekávané výstupy - čte, zapisuje a porovnává přirozená čísla do 1 000, užívá a zapisuje vztah rovnosti a nerovnosti   Vzdělávací oblasti z RVP PV, které se k této aktivitě vztahují: Dítě a jeho tělo: dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika - podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace":  dílčí vzdělávací cíle - osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla), rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi), chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat (porovnávat, uspořádávat a třídit soubory předmětů podle určitého pravidla, orientovat se v elementárním počtu cca do šesti, chápat číselnou řadu v rozsahu první desítky, poznat více, stejně, méně, první, poslední apod.)
UUCZ-446308
Matematika>Kolíčkování>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Zima
45.00