VÁNOCE - Co se skrývá v dárku? (kolíčkování)

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
21
Velikost: 38.27 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tematicky zaměřený soubor "VÁNOCE - Co se skrývá v dárku? (kolíčkování)" obsahuje 60 kartiček ke kolíčkovací aktivitě a je zaměřený na rozvoj zrakového vnímání.

Úkolem dětí je přiřadit kolíček na políčko se správným obrázkem podle stínu v horní části kartičky.

Soubor je možné vytisknout jednostranně i oboustranně (kartičky poté budou mít vánoční dekor na zadní straně).

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ.

Aktivita rozvíjí následující kompetence dle RVP PV:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problému

Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)
  • Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

377191
Český jazyk - čtení
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
ematicky zaměřený soubor "PODZIM - hledání písmenek" obsahuje celkem 34 kartiček. Na každé kartičce je v horní části
55.00 Kč
358798
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 10 větších kartiček s obrázky počasí a popisky, 1 týdenní přehled počasí + 80 malých kartiček s obrázky
49.00 Kč
558092
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Soubor “Čarodějnická oromotorika” obsahuje celkem 13 obrázkových karet s cvičením pro rozvoj motoriky mluvidel. Je možné
49.00 Kč
421147
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Tento tematicky zaměřený soubor "LIDSKÉ TĚLO - demonstrační obrázky" obsahuje celkem 43 karet ve formátu A4. Všechny
55.00 Kč
VÁNOCE - Co se skrývá v dárku? (kolíčkování) VÁNOCE - Co se skrývá v dárku? (kolíčkování)
Tematicky zaměřený soubor "VÁNOCE - Co se skrývá v dárku? (kolíčkování)" obsahuje 60 kartiček ke kolíčkovací aktivitě a je zaměřený na rozvoj zrakového vnímání. Úkolem dětí je přiřadit kolíček na políčko se správným obrázkem podle stínu v horní části kartičky. Soubor je možné vytisknout jednostranně i oboustranně (kartičky poté budou mít vánoční dekor na zadní straně). Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Aktivita rozvíjí následující kompetence dle RVP PV: kompetence k učení kompetence k řešení problému Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-432535
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>Vánoce
49.00