VÁNOCE - kolíčkování (počet)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 31.2 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tematický soubor "VÁNOCE - kolíčkování (počet)" obsahující celkem 64 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je zaměřený na rozvoj matematické pregramotnosti.

Cílem této aktivity je spočítat prvky na kartičce a připnout kolíček na políčko se správným číslem (32 kartiček) nebo na políčko se shodným počtem puntíků na obrázku hrací kostky (32 kartiček).

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence:

  • k učení (se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům)
  • k řešení problémů (užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích)

Vzdělávací oblasti:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika
    • podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
      • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení, osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla)
      • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat (porovnávat, uspořádávat a třídit soubory předmětů podle určitého pravidla, orientovat se v elementárním počtu cca do šesti, chápat číselnou řadu v rozsahu první desítky, poznat více, stejně, méně, první, poslední apod.)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

463925
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Vzdělávací materiál pro MŠ obsahuje 21 listů pro rozvoj grafomotoriky. Děti obtahují grafomotorické prvky na listech - k
30.00 Kč
358727
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Soubor je zaměřený na téma PODZIM a obsahuje celkem 48 skládaček. Vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte obrázky na dvě
40.00 Kč
358780
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 10 karet s čísly (1-10) a obrázky znázorňujícími počet ve formátu A4. Soubor je pojat tematicky - lze
37.00 Kč
645638
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Soubor obsahuje 50 dlouhých kartiček s řadami obrázků plodin a 50 malých kartiček s obrázky plodin. Která plodina patří
49.00 Kč
VÁNOCE - kolíčkování (počet) VÁNOCE - kolíčkování (počet)
Tematický soubor "VÁNOCE - kolíčkování (počet)" obsahující celkem 64 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je zaměřený na rozvoj matematické pregramotnosti. Cílem této aktivity je spočítat prvky na kartičce a připnout kolíček na políčko se správným číslem (32 kartiček) nebo na políčko se shodným počtem puntíků na obrázku hrací kostky (32 kartiček). Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence: k učení (se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům) k řešení problémů (užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích) Vzdělávací oblasti: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení, osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla) očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost, chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat (porovnávat, uspořádávat a třídit soubory předmětů podle určitého pravidla, orientovat se v elementárním počtu cca do šesti, chápat číselnou řadu v rozsahu první desítky, poznat více, stejně, méně, první, poslední apod.)
UUCZ-410268
Matematika>Kolíčkování>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>🎁 Vánoce
49.00