Tabulka - počítej a procvičuj čísla do 10

Počet stran:
5
Velikost: 3.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 11. 2024
Sdílet:

Tabulka POČÍTEJ DO 10

Obsah materiálu:

Tento materiál je zaměřen na procvičování počítání do 10 formou hravé aktivity s žirafou. Děti nebo rodiče vystřihnou čísla od 1 do 10 a přiřazují je k vybranému počtu mrkví nebo zmrzlin v rámci obrázku žirafy a nebo k číslu přiřazují správný počet zmrzlin a mrkví. 

  • Pracovní list s tabulkou
  • 10 kartiček s čísly
  • 10 kartiček s mrkvemi a 10 kartiček se zmrzlinami
 

Výukový charakter:

Materiál rozvíjí základní matematické dovednosti, především porozumění číselné řadě do 10. 

Pomáhá dětem zlepšit:

  • Počítání a porovnávání čísel: Umožňuje dětem vizuálně propojit čísla s množstvím a zlepšit porozumění číslům 1–10.
  • Jemná motorika: Střihání číslic a jejich přiřazování k obrázku podporuje rozvoj jemné motoriky a koordinaci oko-ruka.
  • Prostorové a logické myšlení: Děti musí správně identifikovat a přiřadit počet objektů k odpovídajícímu číslu. Materiál je vhodný pro procvičování matematiky v prvních ročnících základní školy, logopedii při rozvoji řeči (přiřazování čísel k obrázkům může podporovat pojmenovávání) i pro speciální pedagogiku.
 

Metodický návod:

Materiál lze použít jak pro individuální práci, tak ve dvojicích nebo ve skupině. 

Děti mohou:

  • Individuální práce: Samostatně vystřihovat číslice a přiřazovat je k příslušným částem obrázku žirafy podle množství.
  • Skupinová aktivita: Využít materiál jako soutěž – kdo nejrychleji přiřadí správný počet objektů k odpovídajícím číslům, nebo společně diskutovat a hledat správné řešení.
  • Logopedie a speciální pedagogika: Děti mohou popisovat jednotlivé úkoly a tím rozvíjet slovní zásobu a porozumění pojmům. Materiál je flexibilní a umožňuje variabilní použití podle potřeb jednotlivých dětí.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

708002
Logopedie
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Obsah materiálu: Plech pro skládání perníčků: slouží jako podložka, na kterou děti skládají perníčky podle zadání. 12
40.00 Kč
686119
Logopedie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Postřehovky
Obsah materiálu: Pracovní list s tabulkou pro doplňování dinosaurů 9 kartiček s dinosaury 40 hracích kartiček s
35.00 Kč
704725
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 80 kartiček s obrázky různých dopravních prostředků a čísly řešení Výukový charakter: Materiál je
40.00 Kč
742562
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: 50 řetězových příkladů (sčítání a odčítání 0 až 5) nebo 10 pracovních listů s pěti příklady na stránce
40.00 Kč
Tabulka - počítej a procvičuj čísla do 10 Tabulka - počítej a procvičuj čísla do 10
Tabulka POČÍTEJ DO 10Obsah materiálu:Tento materiál je zaměřen na procvičování počítání do 10 formou hravé aktivity s žirafou. Děti nebo rodiče vystřihnou čísla od 1 do 10 a přiřazují je k vybranému počtu mrkví nebo zmrzlin v rámci obrázku žirafy a nebo k číslu přiřazují správný počet zmrzlin a mrkví. Pracovní list s tabulkou10 kartiček s čísly10 kartiček s mrkvemi a 10 kartiček se zmrzlinami
 
Výukový charakter:Materiál rozvíjí základní matematické dovednosti, především porozumění číselné řadě do 10. Pomáhá dětem zlepšit:Počítání a porovnávání čísel: Umožňuje dětem vizuálně propojit čísla s množstvím a zlepšit porozumění číslům 1–10.Jemná motorika: Střihání číslic a jejich přiřazování k obrázku podporuje rozvoj jemné motoriky a koordinaci oko-ruka.Prostorové a logické myšlení: Děti musí správně identifikovat a přiřadit počet objektů k odpovídajícímu číslu. Materiál je vhodný pro procvičování matematiky v prvních ročnících základní školy, logopedii při rozvoji řeči (přiřazování čísel k obrázkům může podporovat pojmenovávání) i pro speciální pedagogiku.
 
Metodický návod:Materiál lze použít jak pro individuální práci, tak ve dvojicích nebo ve skupině. Děti mohou:Individuální práce: Samostatně vystřihovat číslice a přiřazovat je k příslušným částem obrázku žirafy podle množství.Skupinová aktivita: Využít materiál jako soutěž – kdo nejrychleji přiřadí správný počet objektů k odpovídajícím číslům, nebo společně diskutovat a hledat správné řešení.Logopedie a speciální pedagogika: Děti mohou popisovat jednotlivé úkoly a tím rozvíjet slovní zásobu a porozumění pojmům. Materiál je flexibilní a umožňuje variabilní použití podle potřeb jednotlivých dětí.
UUCZ-683638
Matematika>Strukturované učení>Skládačky>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00