VÁNOCE - kolíčkování (stíny)

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 16.14 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tematický soubor "VÁNOCE - kolíčkování (stíny)" obsahující celkem 48 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je zaměřený na rozvoj zrakového vnímání.

Cílem této aktivity je připnout kolíček na políčko se správným stínem.

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ.

Kompetence dle RVP PV, které soubor rozvíjí:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problému

Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)
  • Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

569950
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Tematicky zaměřený soubor "ZÁCHRANNÉ SLOŽKY - hledání písmen" obsahuje celkem 32 kartiček. Na každé kartičce je v horní
49.00 Kč
375591
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Soubor vztahující se k tématu "OVOCE A ZELENINA" obsahuje celkem 20 pracovních listů zaměřených na zrakové vnímání
48.00 Kč
667384
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Soubor obsahuje 50 dlouhých kartiček s řadami obrázků a 50 malých kartiček s obrázky listů. Který list patří na konec
49.00 Kč
358776
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
A je to tady! Zápisník pro nový školní rok 2024/2025. V zápisníku, který využijí učitelé MŠ, najdete na 182 stranách
97.00 Kč
VÁNOCE - kolíčkování (stíny) VÁNOCE - kolíčkování (stíny)
Tematický soubor "VÁNOCE - kolíčkování (stíny)" obsahující celkem 48 kartiček je určen k aktivitě "kolíčkování" a je zaměřený na rozvoj zrakového vnímání. Cílem této aktivity je připnout kolíček na políčko se správným stínem. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Kompetence dle RVP PV, které soubor rozvíjí: kompetence k učení kompetence k řešení problému Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-440651
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>🎁 Vánoce
49.00