VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 7.95 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti.

Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 4. třídy, ale lze jej použít i ve vyšších ročnících dle uvážení.

Sada obsahuje:

13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

245328
Fyzika
5., 6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic o stejném objemu. Sada slouží k procvičení
25.00 Kč
296672
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s výrazy. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na procvičení základních
26.00 Kč
725842
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na násobení v oboru malé násobilky
28.00 Kč
106719
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Každá karta vždy
29.00 Kč
VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti.Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 4. třídy, ale lze jej použít i ve vyšších ročnících dle uvážení.Sada obsahuje:13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce)list s vyřešenou tajenkou průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/
UUCZ-417452
Matematika>Běhací diktát>4.>5.>🎁 Vánoce
32.00