VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
27
Velikost: 7.95 MB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 11. 2023
Cena:
32 Kč vč. DPH
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti.

Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 4. třídy, ale lze jej použít i ve vyšších ročnících dle uvážení.

Sada obsahuje:

13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

226990
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují zlomky v základním a rozšířeném tvaru. Sada slouží k
25.00 Kč
281292
Matematika
2., 3., Speciální pedagogika
Skládačky
11 SAD KARET na procvičení malé násobilky - násobení i dělení. Devět sad obsahuje příklady procvičení násobilky jednoho
99.00 Kč
153986
Matematika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují slovní zadání na procvičení učiva dělitelnosti přirozených
26.00 Kč
110050
Matematika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: V sadě jsou dvě sady na základní početní operace se zápornými čísly. První sada obsahuje pouze celá
32.00 Kč
VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti. Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 4. třídy, ale lze jej použít i ve vyšších ročnících dle uvážení. Sada obsahuje: 13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku) list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce) list s vyřešenou tajenkou průvodní list - návod Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet). Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“. Jak s materiálem pracovat: Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí). Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/
UUCZ-417452
Matematika>Venkovní stezky, aktivity>4.>5.>Vánoce
32.00