VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou

Předmět:
Ročník:
7., 8., 9.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
27
Velikost: 4.91 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, části celku (procenta, zlomek), poměru, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti.

Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 8. třídy (v rozsahu učiva 7. ročníku), ale lze jej použít i v nižších či vyšších ročnících dle uvážení (je třeba znát poměr, zlomky, procenta).

 

Sada obsahuje:

13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

261870
Matematika
5., 7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují zadání vyjádření části celku pomocí zlomku a výsledek
26.00 Kč
-9 % 26 Kč
23,66 Kč
303596
Matematika
9., SŠ
Kolíčkování
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 24 karet na procvičení vyjádření poměru délek stran v pravoúhlém trojúhelníku pomocí
37.00 Kč
-9 % 37 Kč
33,67 Kč
266148
Matematika
8.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů a výsledků na výpočet druhé
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
384515
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s výrazy s halloweenským motivem. Karty obsahují 26 různých příkladů na
26.00 Kč
-9 % 26 Kč
23,66 Kč
VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, části celku (procenta, zlomek), poměru, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti. Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 8. třídy (v rozsahu učiva 7. ročníku), ale lze jej použít i v nižších či vyšších ročnících dle uvážení (je třeba znát poměr, zlomky, procenta).   Sada obsahuje: 13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku) list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce) list s vyřešenou tajenkou průvodní list - návod Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet). Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“. Jak s materiálem pracovat: Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí). Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/
UUCZ-424061
Matematika>Běhací diktát>7.>8.>9.>Vánoce
32.00