VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou

Předmět:
Ročník:
7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 4.91 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, části celku (procenta, zlomek), poměru, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti.

Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 8. třídy (v rozsahu učiva 7. ročníku), ale lze jej použít i v nižších či vyšších ročnících dle uvážení (je třeba znát poměr, zlomky, procenta).

 

Sada obsahuje:

13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

75344
Chemie
8., 9., SŠ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení značek chemických prvků. Cíl: Zopakování či
30.00 Kč
515956
Matematika
3.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má…? – Velikonoční MALÁ NÁSOBILKA Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v
44.00 Kč
67395
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Aktivita slouží k upevnění sčítání a odčítání celých čísel, včetně závorek před čísly. Sada obsahuje 30 dvojic příkladů
30.00 Kč
456043
Matematika
8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 19 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou VÁNOČNÍ BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 13 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti základních početních operací, části celku (procenta, zlomek), poměru, porozumění textu, logického myšlení, orientaci v čase a převody jednotek hmotnosti.Materiál je svým rozsahem vytvářen pro žáky 8. třídy (v rozsahu učiva 7. ročníku), ale lze jej použít i v nižších či vyšších ročnících dle uvážení (je třeba znát poměr, zlomky, procenta). Sada obsahuje:13 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (4x na stránce)list s vyřešenou tajenkou průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít i jako venkovní aktivitu, pokud to zimní počasí dovolí).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.Zdroj obrázků v materiálu: https://www.freepik.com/
UUCZ-424061
Matematika>Běhací diktát>7.>8.>9.>🎁 Vánoce
32.00