Vybarvi nejdelší řadu - procvičení matematických operací hrou

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
52
Velikost: 181.99 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Jan Bratt
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2023
Sdílet:

Získejte 52 herních listů pro osvěžení hodin matematiky a procvičení základních početních operací v matematice.

Získáte obrovskou sadu pracovních listů. Jedná se o hru, ve které máte přesně 52 listů po dvou herních polích. V dokumentu postupně naleznete:

1)    Devět listů na procvičení sčítání ve třech obtížnostech

2)    Devět listů na procvičení odčítání ve těch obtížnostech

3)    Devět listů na procvičení sčítání i odčítání ve třech obtížnostech

4)    Deset listů na procvičení násobilky od jedné do deseti

5)    Devět listů na procvičení násobení ve třech obtížnostech

6)    Šest listů na procvičení dělení ve dvou obtížnostech

 

Jak hru připravit a jak se hraje:

1)    Vyberte list, nebo listy, které chcete vytisknout a vytiskněte je. Záleží na tom, jaké početní operace chcete procvičit a s jakou obtížností.

2)    List dejte pokaždé do dvojice. Jeden list můžete také rozdělit na dvě části a získáte tak více materiálu.

3)    Každý za žáků si připraví pastelku. Každý z hráčů ve dvojici musí mít jinou barvu pastelky.

4)    Začínající hráč ve dvojici se určí hrou kámen-nůžky-papír, nebo domluvou.

5)    Hráč ve svém kole musí zabarvit příklad a výsledek daného příkladu. Poté pokračuje druhý hráč.

6)    Pokud hráč při vybarvování udělá chybu (respektive, vybarví příklad a špatný výsledek), na kterou upozorní jeho protihráč, získává protihráč pole příkladu i se správným výsledkem, který musí zjistit. Po vybarvení má poté ještě jedno kolo, ve kterém pokračuje v klasickém sledu.

7)    Jakmile budou všechna pole vybarvená, zjistí se vítěz. Vítězem se stává hráč, který má vybarvených nejvíce polí v řadě. Jde tedy o to nejen správně počítat příklady, ale mít co nejvíce vybarvených polí za sebou. 

 

Jedná se o velmi rychlou a jednoduchou hru, která slouží k procvičení výpočtů.

Další produkty od autora Jan Bratt

182253
Matematika
6., 7.
Testy a písemky
Získáte dokument v ms excel pro generování desetiminutovek a zároveň 10 dokumentů v .pdf, které jsou již vygenerované k
40.00 Kč
181050
Matematika
5., 6., 7., 8.
Pracovní listy
Koupí tohoto materiálu získáte několik dokumentů, které jsou zaneseny do jednoho souboru v ms excel. V dokumentu
29.00 Kč
269062
Matematika
8., 9., SŠ
Pracovní listy
Procvičte rýsování lineárních funkcí podle jejich předpisu zajímavějším způsobem. V tomto materiálu žáci propojí jak
30.00 Kč
111464
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Vyzkoušejte generované materiály v MS excelu. Vybráním tohoto materiálu získáte nekonečné množství kartiček na testování
0.00 Kč
Vybarvi nejdelší řadu - procvičení matematických operací hrou Vybarvi nejdelší řadu - procvičení matematických operací hrou
Získejte 52 herních listů pro osvěžení hodin matematiky a procvičení základních početních operací v matematice. Získáte obrovskou sadu pracovních listů. Jedná se o hru, ve které máte přesně 52 listů po dvou herních polích. V dokumentu postupně naleznete: 1)    Devět listů na procvičení sčítání ve třech obtížnostech 2)    Devět listů na procvičení odčítání ve těch obtížnostech 3)    Devět listů na procvičení sčítání i odčítání ve třech obtížnostech 4)    Deset listů na procvičení násobilky od jedné do deseti 5)    Devět listů na procvičení násobení ve třech obtížnostech 6)    Šest listů na procvičení dělení ve dvou obtížnostech   Jak hru připravit a jak se hraje: 1)    Vyberte list, nebo listy, které chcete vytisknout a vytiskněte je. Záleží na tom, jaké početní operace chcete procvičit a s jakou obtížností. 2)    List dejte pokaždé do dvojice. Jeden list můžete také rozdělit na dvě části a získáte tak více materiálu. 3)    Každý za žáků si připraví pastelku. Každý z hráčů ve dvojici musí mít jinou barvu pastelky. 4)    Začínající hráč ve dvojici se určí hrou kámen-nůžky-papír, nebo domluvou. 5)    Hráč ve svém kole musí zabarvit příklad a výsledek daného příkladu. Poté pokračuje druhý hráč. 6)    Pokud hráč při vybarvování udělá chybu (respektive, vybarví příklad a špatný výsledek), na kterou upozorní jeho protihráč, získává protihráč pole příkladu i se správným výsledkem, který musí zjistit. Po vybarvení má poté ještě jedno kolo, ve kterém pokračuje v klasickém sledu. 7)    Jakmile budou všechna pole vybarvená, zjistí se vítěz. Vítězem se stává hráč, který má vybarvených nejvíce polí v řadě. Jde tedy o to nejen správně počítat příklady, ale mít co nejvíce vybarvených polí za sebou.    Jedná se o velmi rychlou a jednoduchou hru, která slouží k procvičení výpočtů.
UUCZ-247029
Matematika>Didaktické hry>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00