- vytisknout kartičky ze strany 4, rozstřihnout (3 krát stejné zadání) a rozdat žákům (jednotlivci/dvojice/skupiny)
- vytisknout kartičky ze strany 3, rozstřihat a rozmístit po místnosti/venku
- žáci zahájí aktivitu u kterékoli kartičky
- zaznamenají si obrázek, který je na kartičce a vypočítají zadaný příklad
- výsledek příkladu si poznamenají do polského kříže místo příslušného obrázku, např. příklad na kartičce s ježkem vyjde 8, do kříže na místo ježka si žáci napíší 8
- výsledky příkladů žáci použijí k přešifrování příkladů
- cílem aktivity je, vypočítat číslo, které patří na místo černého otazníku
- materiál obsahuje i řešení (str. 5 a 6), které je možné zobrazit na interaktivní tabuli
- na stránkách 7 až 10 je druhá aktivita stejného principu
- na stránkách 11 až 14 třetí aktivita stejného principu