ZLOMKY - NÁSOBENÍ, DĚLENÍ (slož z karet výsledek)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 862.74 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 3. 2022
-8 % 25 Kč
23 Kč
Sdílet:

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.
    TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).
  5. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

153161
Chemie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 16 karet sloužících k procvičení názvosloví solí kyslíkatých kyselin. V sadě je celkem
25.00 Kč
262920
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení úprav výrazů (mnohočlenů) – sčítání a
31.00 Kč
-11 % 31 Kč
27,59 Kč
296116
Matematika
4., 5.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek
30.00 Kč
278343
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na pamětné sčítání a odčítání do 100. V sadě jsou
25.00 Kč
ZLOMKY - NÁSOBENÍ, DĚLENÍ (slož z karet výsledek) ZLOMKY - NÁSOBENÍ, DĚLENÍ (slož z karet výsledek)
Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.
UUCZ-69111
Matematika>Skládačky>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00