ZLOMKY - NÁSOBENÍ, DĚLENÍ (slož z karet výsledek)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 862.74 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 3. 2022
Sdílet:

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.
    TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).
  5. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

83701
Fyzika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení převodů jednotek délky. První sada je pouze
31.00 Kč
648013
Matematika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. První sada obsahuje příklady na rozklad kvadratického trojčlenu na
32.00 Kč
152102
Matematika
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s vyjádřením části celku pomocí procent nebo zlomků. Vždy k sobě patří
30.00 Kč
283466
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Každá sada slouží k procvičení základních početních operací s
33.00 Kč
ZLOMKY - NÁSOBENÍ, DĚLENÍ (slož z karet výsledek) ZLOMKY - NÁSOBENÍ, DĚLENÍ (slož z karet výsledek)
Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.
UUCZ-69111
Matematika>Skládačky>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00