ZLOMKY - SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ (slož z karet výsledek)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 2.25 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 4. 2022
Sdílet:

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.
  3. TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.
  4. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  5. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).
  6. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

505276
Matematika
3., 4., 5.
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 4 sady karet na sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel do 1000. Každá sada obsahuje 27
85.00 Kč
226990
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují zlomky v základním a rozšířeném tvaru. Sada slouží k
25.00 Kč
81392
Fyzika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejnou hodnotou objemu. Cíl: Zopakování
29.00 Kč
316079
Matematika
7.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení sčítání, odčítání, násobení a dělení
32.00 Kč
ZLOMKY - SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ (slož z karet výsledek) ZLOMKY - SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ (slož z karet výsledek)
Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.
UUCZ-68464
Matematika>Skládačky>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00