Zlomky- Smíšená čísla, graficky

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 28.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 3. 2024
Sdílet:

Pracovní listy zaměřené na budování pojmu smíšeného čísla pomocí geometrických modelů.

Obsah

  • všechny aktivity jsou zaměřeny na budování pojmu a grafické představy smíšeného čísla,
  • 1. PL: grafické sčítání 2 částí útvarů, jejichž součet je větší než 1,
  • 2. PL: graficky zadáno smíšené číslo, žák doplňuje poslední chybějící útvar, aby platila rovnost; číselné osy, na kterých je vyznačena část větší než 1, žák zapisuje výsledek jako smíšené číslo,
  • 3. PL: prázdné číselné osy, žák tvoří zadání pro spolužáka,
  • 4. PL: graficky vyznačená smíšená čísla, které žák zapisuje zlomkem a smíšeným číslem - vhodné pro objevení mechanického převodu: (celé číslo · jmenovatel + čitatel).

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

377586
Matematika
8., 9.
Pracovní listy
Věřím, že tento materiál studentům hrubě nastíní základní odvody státu z příjmů podnikatele (YouTubera), kterého třeba
30.00 Kč
356632
Matematika
6., 7., 8.
Pracovní listy
Obsah na každém listu 9 položek, list obsahuje 2 slupce, tedy žáci spočítají 18 příkladů na jednom PL. počítají kolik
30.00 Kč
747741
Matematika
8., 9.
Pracovní listy
Praktický materiál pro snadné procvičení mocnin: 130 úloh, různé úrovně obtížnosti, řešení součástí. Ideální pro
40.00 Kč
262817
Matematika
2., 3.
Ostatní
Čísla a příklady na malou násobilku a dělení. Rozstříhejte, utvořte hromádku pro dva hráče, odstartujte a žák s větším
27.00 Kč
Zlomky- Smíšená čísla, graficky Zlomky- Smíšená čísla, graficky
Pracovní listy zaměřené na budování pojmu smíšeného čísla pomocí geometrických modelů. Obsahvšechny aktivity jsou zaměřeny na budování pojmu a grafické představy smíšeného čísla,1. PL: grafické sčítání 2 částí útvarů, jejichž součet je větší než 1,2. PL: graficky zadáno smíšené číslo, žák doplňuje poslední chybějící útvar, aby platila rovnost; číselné osy, na kterých je vyznačena část větší než 1, žák zapisuje výsledek jako smíšené číslo,3. PL: prázdné číselné osy, žák tvoří zadání pro spolužáka,4. PL: graficky vyznačená smíšená čísla, které žák zapisuje zlomkem a smíšeným číslem - vhodné pro objevení mechanického převodu: (celé číslo · jmenovatel + čitatel). 
UUCZ-420878
Matematika>Pracovní listy>5.>6.>7.
30.00