Zlomky- Smíšená čísla, graficky

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 28.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 3. 2024
Sdílet:

Pracovní listy zaměřené na budování pojmu smíšeného čísla pomocí geometrických modelů.

Obsah

  • všechny aktivity jsou zaměřeny na budování pojmu a grafické představy smíšeného čísla,
  • 1. PL: grafické sčítání 2 částí útvarů, jejichž součet je větší než 1,
  • 2. PL: graficky zadáno smíšené číslo, žák doplňuje poslední chybějící útvar, aby platila rovnost; číselné osy, na kterých je vyznačena část větší než 1, žák zapisuje výsledek jako smíšené číslo,
  • 3. PL: prázdné číselné osy, žák tvoří zadání pro spolužáka,
  • 4. PL: graficky vyznačená smíšená čísla, které žák zapisuje zlomkem a smíšeným číslem - vhodné pro objevení mechanického převodu: (celé číslo · jmenovatel + čitatel).

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

265073
Matematika
1., 2., 3.
Ostatní
Čísla a příklady na malou sčítání a odčítání do 10. Rozstříhejte, utvořte hromádku pro dva hráče, odstartujte a žák s
27.00 Kč
156887
Matematika
8., 9., SŠ
Pracovní listy
Obsah 16 rovinných útvarů, kde žák hledá obsah šedé části každé útvar má nápovědu v podobě dosazení konkrétní hodnoty do
38.00 Kč
418788
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Malá a velká násobilka procvičovaná v prostředí vah. Žák spočítá jednu stranu váhy a doplňuje chybějící číslo na straně
30.00 Kč
315224
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Žáci mezi sebou soutěží. Pro postup po hracím poli je potřeba správných výpočtů. Ke kontrole učitel může žákům
53.00 Kč
Zlomky- Smíšená čísla, graficky Zlomky- Smíšená čísla, graficky
Pracovní listy zaměřené na budování pojmu smíšeného čísla pomocí geometrických modelů. Obsahvšechny aktivity jsou zaměřeny na budování pojmu a grafické představy smíšeného čísla,1. PL: grafické sčítání 2 částí útvarů, jejichž součet je větší než 1,2. PL: graficky zadáno smíšené číslo, žák doplňuje poslední chybějící útvar, aby platila rovnost; číselné osy, na kterých je vyznačena část větší než 1, žák zapisuje výsledek jako smíšené číslo,3. PL: prázdné číselné osy, žák tvoří zadání pro spolužáka,4. PL: graficky vyznačená smíšená čísla, které žák zapisuje zlomkem a smíšeným číslem - vhodné pro objevení mechanického převodu: (celé číslo · jmenovatel + čitatel). 
UUCZ-420878
Matematika>Pracovní listy>5.>6.>7.
30.00