DEUTSCH: Umíš opravit všechny chyby? Korrigiere die Fehler!

Předmět:
Počet stran:
8
Velikost: 2.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 1. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:

Pracovní listy s krátkými německými texty na téma “ČAS”

Úmyslné gramatické chyby, které je nutno opravit

Ekonomický tisk (více zadání na jednom listě)

Řešení

 

Tento pracovní list se zaměřuje na téma „Čas“ a jeho aspekty, jako jsou dny v týdnu, měsíce, roční období a časové výrazy, zpracované v krátkých textech v německém jazyce.

V textech jsou úmyslně vloženy gramatické chyby, které mají žáci vyhledat a opravit.

U každého odstavce je uveden počet chyb, což usnadňuje orientaci a dává žákům zpětnou vazbu. Na konci úkolu žáci zapíší, kolik chyb se jim podařilo odhalit a opravit.

Cílem je procvičit gramatické znalosti a pozornost žáků v reálném kontextu textu.

Aktivita podporuje přesnost a pečlivost při práci s cizím jazykem a zlepšuje dovednosti korektury, které jsou důležité nejen v hodinách němčiny.

Využití pro pedagogy:

Tento materiál je vhodný jako opakovací aktivita, příprava na test nebo jako interaktivní úkol pro skupinovou práci. Pedagogové mohou snadno zhodnotit, na které gramatické oblasti je třeba se více zaměřit, a získat přehled o úrovni žáků v praktickém užití jazyka.

Využití pro žáky:

Pro žáky je tento pracovní list zajímavou výzvou. Rozvíjí jejich schopnost identifikovat chyby, což podporuje logické myšlení a detailní práci s jazykem. Aktivita je motivuje k samostatnému hledání správných řešení a zvyšuje sebedůvěru v jejich znalosti němčiny.

Hledání chyb v textu je pro žáky zábavnou formou učení, protože přirozeně přitahuje jejich pozornost a zapojuje soutěživost. Počet chyb uvedený u každého textu je zároveň podporuje k úplnému projití textu a ke snaze nalézt vše.

Materiál „Najdi a oprav chyby“ je praktickou a zábavnou pomůckou, která žáky motivuje k procvičování gramatiky v autentických textech. Pedagogům poskytuje nástroj pro rozvoj přesnosti a pečlivosti v jazykových dovednostech žáků, a zároveň umožňuje zpětnou vazbu k jejich pokroku. Tento interaktivní přístup propojuje výuku gramatiky s čtením a porozuměním textu v němčině.

Další produkty od autora PavMa

733167
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 4 pracovní listy A4 s informacemi o chemii v zemědělství, rozdělení hnojiv, použití pesticidů, o
45.00 Kč
729493
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál obsahuje: 9 x A4 veselého plakátu vhodného do učebny chemie / třídy s chemickým zaměřením Vhodné k laminaci a
35.00 Kč
716041
Německý jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje: 8 x A4 veselého plakátu vhodného do učebny němčiny / třídy s jazykovým zaměřením Vhodné k laminaci a
30.00 Kč
697164
Chemie
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 4 pracovní listy A4 s informacemi o nebezpečí, které s sebou mohou přinášet chemické látky 1 list s
45.00 Kč
DEUTSCH: Umíš opravit všechny chyby? Korrigiere die Fehler! DEUTSCH: Umíš opravit všechny chyby? Korrigiere die Fehler!
Materiál obsahuje:Pracovní listy s krátkými německými texty na téma “ČAS”Úmyslné gramatické chyby, které je nutno opravitEkonomický tisk (více zadání na jednom listě)Řešení Tento pracovní list se zaměřuje na téma „Čas“ a jeho aspekty, jako jsou dny v týdnu, měsíce, roční období a časové výrazy, zpracované v krátkých textech v německém jazyce.V textech jsou úmyslně vloženy gramatické chyby, které mají žáci vyhledat a opravit.U každého odstavce je uveden počet chyb, což usnadňuje orientaci a dává žákům zpětnou vazbu. Na konci úkolu žáci zapíší, kolik chyb se jim podařilo odhalit a opravit.Cílem je procvičit gramatické znalosti a pozornost žáků v reálném kontextu textu.Aktivita podporuje přesnost a pečlivost při práci s cizím jazykem a zlepšuje dovednosti korektury, které jsou důležité nejen v hodinách němčiny.Využití pro pedagogy:Tento materiál je vhodný jako opakovací aktivita, příprava na test nebo jako interaktivní úkol pro skupinovou práci. Pedagogové mohou snadno zhodnotit, na které gramatické oblasti je třeba se více zaměřit, a získat přehled o úrovni žáků v praktickém užití jazyka.Využití pro žáky:Pro žáky je tento pracovní list zajímavou výzvou. Rozvíjí jejich schopnost identifikovat chyby, což podporuje logické myšlení a detailní práci s jazykem. Aktivita je motivuje k samostatnému hledání správných řešení a zvyšuje sebedůvěru v jejich znalosti němčiny.Hledání chyb v textu je pro žáky zábavnou formou učení, protože přirozeně přitahuje jejich pozornost a zapojuje soutěživost. Počet chyb uvedený u každého textu je zároveň podporuje k úplnému projití textu a ke snaze nalézt vše.Materiál „Najdi a oprav chyby“ je praktickou a zábavnou pomůckou, která žáky motivuje k procvičování gramatiky v autentických textech. Pedagogům poskytuje nástroj pro rozvoj přesnosti a pečlivosti v jazykových dovednostech žáků, a zároveň umožňuje zpětnou vazbu k jejich pokroku. Tento interaktivní přístup propojuje výuku gramatiky s čtením a porozuměním textu v němčině.
UUCZ-752546
Německý jazyk>Didaktické hry>Pracovní listy>Testy a písemky>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00